וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה את הפועל פ"ת 1:3

תורג'מן העלה את המלאבסים ליתרון מפתיע (16), אך גבאי (52), נג'ובו (70) וסויסה (86) הפכו בתום מחצית שניה מצוינת

ביום הראשון של 2011 ספרה עירוני קרית שמונה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, ולא כך היא רצתה לפתוח את השנה החדשה. אלא שמאז אותו הפסד לבני סכנין, נדמה כאילו הקבוצה של רן בן שמעון מתחילה לחזור ולאפיין את היכולת שהביאה אותה לצמרת הטבלה בפתיחת העונה, וזו שקטלגה אותה כמרעננת הרשמית של הליגה. הערב (שבת) ניצחו הצפוניים 1:3 את הפועל פתח תקוה באצטדיון רמת גן, שמרו על מקומם הרביעי, ובשבוע הבא, מול הפועל תל אביב, נדע האם באמת חל שינוי בקרב החבורה של בן שמעון. תורג'מן העלה את המלאבסים ליתרון מוקדם מפתיע (16), אבל גבאי (52), נג'ובו (70) וסויסה (86) הפכו את התוצאה בתום מחצית שנייה מצוינת.

מנגד, הפועל פתח תקוה פתחה את המשחק נמרצת עד מאוד, היתה ראשונה כמעט לכל כדור, ונראתה בדרך לעצור את כדור השלג הקטלני שדירדר אותה בשבועות האחרונים. אפילו ללא ג'וניור ויסה, דודו ביטון וג'ונתן אסוס עלתה החבורה של יובל נעים נחושה מאוד, אלא שבמחצית השניה היא חוותה נפילת מתח. לפתע, היתרון המוקדם שהשיגו המלאבסים (16) התבטל, כאשר האורחים מהצפון שלטו לגמרי אחרי יציאתם מחדר ההלבשה, והשערים היו באוויר. לבסוף הם גם הגיעו - הראשון דרך אלעד גבאי (52), השני דרך וויליאם נג'ובו (70) והשלישי מרגליו של תומר סויסה (88), והמצב של הפועל פתח תקוה מוסיף להיות קריטי למדי.

מהלך המשחק

דקה 5 - שיתוף פעולה טוב בין אלון תורג'מן ועידו אקסברד הסתיים בבעיטה של האחרון ליד הקורה.

דקה 7 - אורי שטרית פרץ מהאגף והימר על בעיטה מזווית קשה לקורה הקרובה, שניר דורי הגיב היטב והדף לקרן.

דקה 16 - גול! טעות בהגנת קרית שמונה אפשרה לאלון תורג'מן להיכנס לרחבה ולהכניע את דני עמוס בבעיטה אלכסונית מזווית מאוד קשה. 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 37 - אדריאן רוצ'ט מצא עצמו לבד לגמרי מול שניר דורי, אך בעט חזק אל גופו של השוער ופספס צ'אנס גדול להשוות.

דקה 52 - גול! אלעד גבאי בעט חזק מקצה הרחבה, שניר דורי לא ראה את הכדור בשל צפיפות השחקנים ברחבה וקרית שמונה סוף סוף מצאה את השוויון. 1:1.

דקה 70 - גול! וויליאם נג'ובו הצטרף מאחור והגיע בדיוק בזמן לכדור רוחב מוצלח כדי לבעוט שטוח ולהכניע את שניר דורי. 1:2 לקרית שמונה.

דקה 86 - גול! טעות איומה של דניאל אדו אפשרה לתומר סויסה להשתלט על הכדור בתוך הרחבה ולהכניע את דורי בסטייל. 1:3 לקרית שמונה.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חטובא, דניאל אדו, יגאל אנטבי, עמירן שקלים, ישראל זגורי (רפי דהן, 71), אייל שן, גיא צרפתי, גיא דיין, אלון תורג'מן, עידו אקסברד (אוהד קדוסי, 64).

קרית שמונה: דני עמוס, אורי שטרית (אופיר חמו, 46), יניב לביא, סאלח חסארמה, אלעד גבאי, בריאן חרסיסיץ', ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, שלומי אביסדריס (זוראן בלדובלייב, 56), תומר סוויסה, ברק בדש (עדי אלישע, 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully