וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סירב להצעת קייבו לרכוש מחצית מכרטיסו של שכטר

האיטלקים הגישו הצעה להפועל ת"א בגובה של 1.25 מיליון יורו, אחד הבעלים סירב. החלוץ מעדיף למצות את האופציה האנגלית

האם החלוץ איתי שכטר מתרחק מקייבו? הקבוצה האיטלקית, שמדורגת במקום ה-14 בליגה שלה, שלחה הערב (שלישי) פקס להפועל תל אביב בו היא הודיעה לאדומים כי היא מעוניינת לרכוש כמחצית מכרטיס השחקן של חלוץ האדומים ולהעביר אותו לשורותיה כבר עכשיו. לפני מספר שבועות נודע כי קייבו מנסה לצרף את חלוץ האדומים והציעה לשאול אותו עד סוף העונה עם אופציה לרכוש את כרטיסו בתום העונה.

אחרי שהפועל תל אביב סירבה להצעה הזו, שיפרה היום קייבו את הצעתה ובמקום לשאול אותו, היא הציעה לרכוש את מחצית כרטיסו של החלוץ תמורת 1.25 מיליון יורו. אלא שאחד הבעלים של הפועל תל אביב מוני הראל סירב להצעה, כשבכל מקרה החלוץ עצמו מעדיף למצות קודם את האופציה לקבל הצעה מקבוצה אנגלית ולא לחתום בקבוצה האיטלקית. למרות זאת בסביבתו של השחקן אומרים כי ההצעה מאוד מחמיאה להם ומדובר באופציה טובה להתקדם ולכן ישקלו את העניין.

ובינתיים מגן הפועל תל אביב דני בונדר קיבל הבוקר אישור לטוס לרוסיה ולהחמיץ יום אימונים בכדי להתרשם מהעיר גרוזני שנמצאת בחבל צ'צ'ניה בדרום רוסיה ומקבוצת טרק גורזני שמעוניינת בשירותיו. כידוע בונדר מחזיק בשתי הצעות, האחת מגרוזני, בה משחק גם הבלם הישראלי זאב חיימוביץ', והשנייה מקיריליה סובייטוב אותה הוא מעדיף, אך היא לא מוכנה לחכות לו עד תום הוענה בישראל. אלא שלמרות האישור, עדיין לא ברור אם בונדר אכן יטוס בעקבות שביתות ומחסור בטיסות טיסות לרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully