וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין מתלבט אם להיענות להצעה מדאלאס

10.1.2011 / 10:40

הנהלת ב"ש שוחחה עם השחקן. שחקנים בקבוצה: "אסור שהוא או מליקסון יעזבו". חלוץ נורבגי הוצע, גם ג'יימס ביסו עשוי לעזוב

הנהלת הפועל באר שבע ערכה אמש (ראשון) בירור עם החלוץ ליאור אסולין לגבי ההצעה שקיבל מקבוצת פ.צ דאלאס מליגת ה-MLS האמריקאית. במועדון לא מעוניינים שאסולין יעזוב, אבל החלוץ קיבל הצעה כספית מפתה, כל זאת בהנחה שירשים במבחנים. על אסולין לקבל החלטה בימים הקרובים והוא הודיע להנהלת הקבוצה כי הוא מתלבט האם לעבור לארצות הברית.

"אסור שהוא או מליקסון יעזבו, זה יגרום לבעיה גדולה בחלק ההתקפי", אמרו אתמול שחקנים בקבוצה. נציגה של ויסלה קרקוב ביקר אתמול גם במשחק של מכבי חיפה מול מכבי פתח תקוה, וההערכה היא שהוא הגיע למשחקה האחרון של באר שבע על מנת לצפות בפדרו גלבאן מבני יהודה, ולא במליקסון.

הקשר ג'יימס ביסו עשוי לעזוב את הקבוצה אם יגיע שחקן נוסף, וזאת בשל העומס שנוצר בחוליית הקישור. כפי שפורסם אתמול, יחיאל צגאי סיכם בשעות הבוקר בקבוצה והוא יגיע היום כדי לערוך בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה בקבוצה. צגאי אמר אמש: "אני מאושר לחזור לבאר שבע ומקווה להצליח".

אחרי שהחלוץ הבולגרי צבטאן גנקוב הוצע לקבוצה והוחלט להקפיא בינתיים את מועמדותו, אמש הוצע למאמן החלוץ הנורבגי פטאר רנקוביץ', 32, שכבש העונה ארבעה שערים במדי קבוצת סטרומסגודסט מהליגה הראשונה בארצו. הקבוצה זכורה בעיקר בשל ההתמודדויות שלה מול הפועל פתח תקוה והפועל תל אביב במפעלים האירופאים בשנות ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully