וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן נשאר בעכו: "ציון הביע חרטה"

הדס גרינברג

3.1.2011 / 12:21

מאמן הפועל עכו נפגש עם היו"ר בתיווכו של ראש העיר ולא יתפטר: "אני יודע שהוא אוהב ומעריך אותי. הפרשה מאחורינו"

מאמן הפועל עכו, אלי כהן, נשאר בתפקידו לאחר שהיום (שני) בצהריים הוא ליבן את העניינים עם יו"ר המועדון ציון ויצמן, בתיווכו של ראש העיר שמעון לנקרי. כזכור, אחרי משחק ההפסד באשדוד ביום שבת, התפרץ ויצמן כלפיי כהן ואמר לו בין היתר: "מרוקאי פרימיטיבי, לך להזדיין".

כהן שקל את הפפטרותו מהקבוצה במידה שויצמן לא יתנצל, אך היום השניים כאמור נפגשו ושוחחו לראשונה מאז יום שבת. אלי כהן אמר מיד לאחר מכן: "הייתה שיחה טובה ביני לבין ציון. הוא הביע חרטה על מה שקרה ואמר שזה היה בעדנא דריתחא. אני יודע שהוא אוהב ומעריך אותי, הוא אפילו נישק אותי. הפרשה מאחורינו ואני חוזר להתעסק אך ורק בהצלחת הקבוצה". ויצמן עצמו הוסיף: ""כל ההצלחה שלנו היא בזכות אלי כהן. הוא מאמן טוב".

מיד לאחר הפגישה יצא כהן להעביר את אימון הקבוצה ושם הוא צפוי להיפגש עם ויצמן ולדון איתו בנושאים מקצועיים, בין היתר בהתכוננות לחלון ההעברות של ינואר. השניים גם ידונו באיחורים של שני הזרים, ג'קו ערפאת שצפוי להגיע ביום רביעי הקרוב ואיברהים עבדול ראזאק.

לגבי ערפאת, הדעות במועדון חלוקות מאחר שכרטיס הטיסה שהוא קיבל מיועד ל-5 לינואר. חלק מאנשי הקבוצה אומרים שהכרטיס פתוח ושהוא ידע שעליו לחזור לפתיחת האימונים ואחרים סבורים שחלה אי הבנה והשחקן חשב שעליו לנחות ב-5 בינואר.

לגבי עבדול ראזאק הרי שהדברים חמורים בהרבה. הקשר הגנאי הודיע לראשי הקבוצה שהוא יגיע ביום רביעי האחרון בבוקר, מה שאף גרם להזזת האימון לשעות אחר הצהריים כדי שהוא יוכל ליטול בו חלק ולהיכלל בסגל למשחק באשדוד, אבל הקשר הגנאי לא הגיע ומאז קיים איתו נתק. כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בה הקשר עובר עבירת משמעת ורק לפני מספר שבועות ביקר בחריפות את המאמן אלי כהן בראיון, הושעה ונקנס.

בתוך כך, הבלם איציק כהן שספג כרטיס אדום באשדוד, ייעדר מהמשחק בשבת נגד הפועל פתח תקוה, כאשר גבע ברקאי צפוי להיות האיש שיחליפו במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully