וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש-מ. פ"ת 1:2. קלינגר: "לא פשוט לקחת מהם שש נק'"

דודו עזריה

1.1.2011 / 20:50

כמו בסיבוב הראשון, באר שבע השיגה שער ניצחון בתוספת הזמן מפצצה של סוארס. קלינגר: "רוצים את צגאי, הרווחנו את בסיט"

הפועל באר שבע קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ופתחה את הסיבוב השני עם 1:2 דרמטי על מכבי פתח תקוה. אוהד כהן, ששיחק במשך שנים רבות בפתח תקוה, רשם משחק מצוין והצליח לעצור פעם אחרי פעם את חוליית ההתקפה הקטלנית של האורחים. במחצית השנייה, היוצרות התהפכו, באר שבע לחצה, איזנה ובדקה ה-90 קיבלה שער סופר דרמטי מוויליאם סוארס. בסיבוב הראשון היה זה ליאור אסולין שניצח את המפגש בין הקבוצות בדקה ה-90 והנה שוב באר שבע עושה זאת ליריבה מאם המושבות.

אסי משיח כבש בבעיטה חופשית כבר לאחר שבע דקות והמחצית הראשונה הייתה כולה פתח תקוה. עומר דמארי לא הפסיק להטריד את הגנת המקומיים, אבל אוהד כהן מנע ספיגות. עם פתיחת המחצית השנייה, שלח ניר קלינגר למערכה את איברהים בסיט והעביר את וויליאם סוארס לקישור האחורי. השינוי עזר למקומיים להשתלט על מרכז השדה ובדקה ה-63, דייק מאור מליקסון מהנקודה הלבנה.

השער הלהיב את המקומיים, שראו את הקוון פוסל שער של בסיט. בסופו של דבר, הלחץ האדיר השתלם. דקה בתוך תוספת הזמן השאיר רביבו כדור לסוארס, שהפציץ מ-25 מטרים לרשת של לבקוביץ'. 1:2 דרמטי לבאר שבע במשחק נהדר בין שתיים שימשיכו להיאבק על הכרטיסים לפלייאוף העליון.

מהלך המשחק

דקה 2: דמארי קיבל כדור נפלא ומ-10 מטרים בעט לפינה השמאלית, אוהד כהן הדף לרגליו של דמארי ששלח את הכדור החוזר לעמוד השער.

דקה 7: גול! ז'אן הכשיל את בקל 25 מטרים מהשער. משיח סובב את הכדור החופשי לרשת. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 39: התקפה מסוכנת ראשונה של באר שבע, אילוז ניסה להכניס כדור לאסולין על קו ה-16, הכדור נבלם ע"י הגנת פתח תקוה והגיע למליקסון, שירה מ-20 מטרים כדור שפגע במגן יריב וחלף ליד הקורה.

דקה 41: בקל הכניס לדמארי כדור נהדר, החלוץ ירה מפינת ה-16 וסחט הצלה גדולה מאוהד כהן.

דקה 45: אילוז איבד כדור בחלק המגרש של באר שבע. הכדור נשלח לדמארי, שהתגבר בקלות על יחיאל וירה כדור מסובב שנהדף על ידי אוהד כהן המצוין.

דקה 56: מליקסון נפל ברחבה ודרש פנדל, קינן סימן להמשיך.

דקה 63: גול! גולדנברג נגע בידו ברחבה אחרי נגיחה של אסולין. מליקסון דייק מהנקודה הלבנה וקבע שוויון. 1:1

דקה 65: פרננדש ירה מ-16 מטרים והכדור טס ליד העמוד.

דקה 70: משיח השאיר את דמארי לבדו מול כהן, אבל השוער הבאר שבעי רשם עוד הצלה ענקית.

דקה 75: כרטיס אדום! משיח עצר כדור בידו, ראה צהוב שני והורחק.

דקה 76: דוידזאדה הכניס כדור נהדר לרחבה, בסיט דילג מעליו ואסולין הפציץ ממרכז הרחבה מעל השער.

דקה 90: גול! רביבו השאיר לסוארס שהפציץ מ-25 מטרים לרשת. שער ענק. 1:2 לבאר שבע.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ליאור ז'אן (איברהים בסיט, 46), ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, מאור מליקסון (ג'יימס ביסו, 90), ליאור אסולין.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג, ניצן דמארי, ג'ו ביזרה, אלירן דנין, אסי משיח (הורחק, 75), יוסי אופיר רועי בקל, טל בן חיים (מוראד מגמאדוב, 79), עומר דמארי, עומר גולן (מיכאל זנדברג, 71).

תגובות

המאמן המנצח, ניר קלינגר, שיבח את היריבה: "אני חייב להגיד ששיחקנו נגד קבוצה מצוינת וזה ניכר בפתיחת במשחק בגלל המהירות הפנומנלית שלהם בהתקפה. יכול להיות שההימור לשחק עם סוארס כבלם ואבי יחיאל כמגן לא היה מוצלח, אבל אני שמח שהשחקנים תיקנו אותו במחצית השניה. שינינו במחצית את כל המערך, עברנו לשחק מעויין עם שני חלוצים. הקבוצה היתה יותר נחושה ואגרסיבית, מה שלא קרה במשחקים הקודמים.

לקחת ממכבי פתח תקוה שש נקודות בעונה כזו זה לא דבר פשוט, ואם נהייה יותר מפוקסים בשני המשחקים הקרובים וניקח נקודות נתקרב למטרות. על מנת לעשות קפיצת מדרגה נצטרך לקחת נקודות במשחקי חוץ קשים".

המאמן התייחס לסוגיית שחקני החיזוק ואמר: "אנחנו משתדלים פחות לדבר ויותר לעשות וצריכים לראות שהדברים יסתדרו גם כלכלית. עשינו מהלך שקט וטוב צירופו של ערן לוי. היום למשל הרווחנו את בסיט, שהוא. שחקן שכבר הספידו אותו. אנחנו רוצים את צגאי, אבל במו"מ כמו במו"מ יש קשיים. אני מקווה שזה יסתדר כי זה יהיה טוב לשני הצדדים".

המאמן המפסיד, פרדי דוד, סיכם באכזבה: "במחצית הראשונה נתנו כדורגל ברמה גבוהה מאוד והגענו להמון מצבים של אחד על אחד. בחצי השני עשינו את כל הטעויות על מנת להפסיד את המשחק. הכדורים לא נכנסו ונענשנו. אני לא רוצה לתרץ, אבל אולי היינו עייפים בגלל 120 דקות בגביע הטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully