וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 את בולטון

הבלוז סגרו רצף שישה משחקים ללא ניצחון, מאלודה כבש (61). ארסנל סיימה רק ב-2:2 נגד וויגאן, ליברפול הובכה 1:0 ע"י וולבס

אם מישהו חשב שצ'לסי כבר מרימה ידיים ונותנת לצמרת לברוח לה, היא הוכיחה היום (רביעי) לפחות חלקית שיש לה כוונות אחרות. אמנם היא ניצחה 0:1 את בולטון ושמה סוף לרצף ששת המשחקים שבהם לא ניצחה, אבל מבחינת היכולת הרי שיש לה עוד הרבה מה להשתפר כדי לשחזר את האליפות מהעונה שעברה.

דווקא ארסנל, שהגיעה בטוחה בעצמה מהניצחון על צ'לסי השבוע, איבדה יתרון 1:2 על וויגאן בדקה ה-80 אחרי שהיריבה שלה נהנתה משער עצמי של סבסטיאן סקילאצ'י אחרי שאנדריי ארשבין (39) וניקולאס בנדטנר (44) מחקו יתרון מוקדם של וויגאן. במשחק נוסף ליברפול המשיכה להדהים בחולשה שלה כשנוצחה על ידי וולבס, שסגרה עד המחזור הזה את הטבלה וניצחה 0:1. בכך ווסטהאם חוזרת לנעול את הטבלה באנגליה אחרי התיקו נגד אברטון אתמול.

וויגאן - ארסנל 2:2

ארסנל הגיעה הערב לאצטדיון ה-DW במצב רוח מחויך מתמיד. רק ביום שני הורידו התותחנים קוף ענק מהגב כאשר ניצחו את צ'לסי 1:3, ואולי הוכיחו למקטרגים כי הם מסוגלים להכניע גם קבוצות גדולות. ובכן, הדרך לאליפות עוברת גם במשחקים קטנים, והערב איבדה קבוצתו של ארסן ונגר צ'אנס ענק להשתוות לשתי הקבוצות ממנצ'סטר בפסגת הטבלה. לקראת סוף השנה שעברה הובילה ארסנל 0:2 על וויגאן רק כדי להפסיד 3:2 ולצאת ממירוץ האליפות. הערב, היא כבר הובילה 1:2 לפני שספגה שער שוויון, ואין ספק כי המועדון מצפון מערב אנגליה מהווה סוג של כבשה שחורה לתותחנים.

ונגר נאלץ להסתדר הערב ללא הקפטן שלו ססק פברגאס שריצה עונש צהובים, והפתיחה לא בישרה טובות לארסנל: בדקה ה-17 הכשיל לורן קוסיילני את צ'רלס אנזוגביה ברחבה, ובן ווטסון הבקיע את שערו הראשון העונה וקבע 0:1 ללאטיקס. אלא שארסנל חזרה, והיא עשתה זאת דרך הגנרל אנדרי ארשבין. קשר נבחרת רוסיה כבש נהדר בחצי מספרת בדקה ה-39, לאחר ששוער וויגאן הצליח להדוף נסיון ראשון של ניקלאס בנדטנר, וחמש דקות מאוחר יותר הוא עבר לתפקיד המבשל, כשסידר לבנדטנר את המהפך.

בדקה ה-59 סידר ארשבין מצב גדול למרואן שמאק, אלא שהחלוץ המרוקאי החמיץ מקרוב. וויגאן הנחושה חיפשה את השוויון, ולאחר החמצה של אנזוגביה בדקה ה-74 היא נותרה בעשרה שחקנים. זה קרה כאשר הוגו רודייגה נגח בפניו של ג'ק ווילשייר. גמור? לא, הקבוצה של רוברטו מרטינז פשוט לא ויתרה, ובדקה ה-81 דווקא סבסטיאן סקילאצ'י עלה ראשון לקרן של בן ווטסון, ונגח את הכדור לשערו הוא. לוקאש פביאנסקי נכנע, וארסנל ראתה איך שתי הנקודות החשובות חומקות ממנה. ביום שבת היא תנסה לתקן כשתתארח בבירמינגהאם אצל קבוצתו של אלכס מקליש.

צ'לסי - בולטון 0:1

אולי הערב הזה ייזכר כזה שהוציא את צ'לסי מהמשבר? מאוד יכול להיות אבל הבלוז מבינים שמוקדם עוד לחגוג אחרי ניצחון קשה וכל כך דחוק על בולטון, ששמרה על רשת נקייה במשך 60 דקות. בולטון בסופו של דבר נכנעה לניסיון של האלופה, שניצחה לראשונה אחרי שישה משחקים רצופים שבהם לא עשתה זאת.

אחרי שנאלצה לראות את היריבה העירונית חוגגת על חשבונה בבוקסינג דיי, צ'לסי הבינה שאין לה ברירות והיא חייבת ניצחון כדי להימנע מירידה למקום השישי, מקום שבו היא לא הייתה כבר תשע שנים. קרלו אנצ'לוטי לא לקח סיכונים ופתח עם שלישיית ההתקפה המצוינת שלו, ניקולא אנלקה, דידייה דרוגבה ופלורן מאלודה, כשסלומון קאלו נשלח לספסל.

בדקה ה-22 הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק והיא הייתה שייכת לבולטון כשקווין דיוויס הוריד עם מסירה מצוינת ליוהאן אלמנדר, שפספס. צ'לסי מיעטה לאיים על השער אבל בדקה ה-61 מסירת עומק חכמה של מייקל אסיין מצאה באגף את דרוגבה, שהמשיך עם מסירת רוחב למרכז אל מאלודה, והצרפתי בעט מקרוב פנימה.

בדקה ה-77 הציל פטר צ'ך את צ'לסי מספיגה אחרי נגיחה מסוכנת של סטיוארט הולדן, אבל שוערה של צ'לסי היה במקום להרחיק לקרן. מנגד, צ'לסי הייתה קרובה לשני בדקה ה-80 אחרי נגיחה מצוינת של אסיין שסחט הצלה מהקו של פאבריס מואמבה. בולטון, שהגיעה למשחק במצב מצוין מהמקום השישי ומלאת ביטחון מהניצחון על ווסט ברומיץ', סופגת את הפסדה החמישי העונה ויכולה לקוות לתקן נגד ליברפול במחזור הקרוב.

ליברפול - וולבס 1:0

עוד לפני המשחק של ליברפול הצדיע המועדון לאבי כהן שהלך היום לעולמו כשבמשך דקה שלמה הריעו האוהדים לשחקן העבר שהיה הישראלי הראשון ששיחק במועדון. אחרי הטקס יצאה ליברפול לדרך וניסתה להרים את הראש אחרי ה-3:1 המשפיל בבוקסינג דיי נגד ניוקאסל. אלא שגם נגד וולבס החלשה, ששוכנת במקום האחרון והשיגה עד הערב ארבעה ניצחונות בלבד, הצליחה להשפיל את רוי הודג'סון והשחקנים. בכך מחליפה וולבס מקומות עם ווסטהאם, ונפרדת מהמקום האחרון.

דווקא אחרי שהפסידה בקרב התחתית לוויגאן ביום ראשון, וולבס לא נבהלה מאנפילד והתגברה גם על הידיעה שליברפול ניצחה את כל ארבעת משחקי הבית האחרונים שלה. סטיבן ג'רארד שמנסה לחזור לעניינים אחרי הפציעה הארוכה שהשביתה אותו מאז חודש נובמבר, לא הצליח לסחוב את החברים שלו, שראו את ההגנה האדומה מחוררת בדקה ה-56 כשסילבן אבנקס בלייק הכניס כדור מצוין לסטפן וורד שהבקיע בין הרגליים של פפה ריינה. זה הספיק לוולבס שהתגוננה ביתר המשחק בתקווה לשמור על השער והצליחה בכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully