וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - אשדוד: כסף ויוקרה על הפרק

בשתי הקבוצות מייחסים חשיבות לרבע גמר גביע הטוטו (18:00, 5+ לייב). האורחת בהרכב חסר, הפציעה של עמאשה לא חמורה

עירוני קרית שמונה סיימה את ההכנות למשחק רבע גמר גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד שייערך מחר (שלישי, 18:00, שידור חי ב-5+ לייב) בקרית אליעזר. יחד עם סיום ההכנות, סיימה הקבוצה את מחנה האימונים בן השלושה ימים שנערך בקיבוץ איילות והשחקנים שבו לבתיהם. בקרית שמונה מתייחסים ברצינות רבה לגביע הטוטו בשל מענק ההעפלה לחצי הגמר בסך 200 אלף שקל. כבר בתחילת שלב הבתים הבהיר הבעלים איזי שרצקי לשחקניו כי הוא מבקש מהם את מלוא הרצינות והמקצועיות במפעל, שרבות מהקבוצות לא מייחסות לו חשיבות.

גם המאמן רן בן שמעון לא מתכוון להתעלם מההנחייה של שרצקי וצפוי מחר לשלב רבים משחקני ההרכב הראשון. מי שיקבל דקות ראשונות במדי הקבוצה הוא הנבחן הזמבי הנרי ניאמבה מולנגה, שמסוגל לשחק כבלם וכמגן. מי שייעדר מהמשחק הוא החלוץ אלרואי כהן שסובל מפציעה ולא ערך אימונים סדירים במסגרת מחנה האימונים. החלוץ תומר סויסה, ששותף בשני המחזורים האחרונים לאחר ששב מפציעה ארוכה שהשביתה אותו מעל חצי שנה, צפוי להמשיך ולקבל דקות משחק שיעזרו לו לחזור לכושר.

בקבוצה נשמו היום לרווחה לאחר שבדיקת הסי.טי שעבר וויאם עמאשה הוכיחה כי הוא לא סובל מפגיעה חמורה בעצם השוקית. החלוץ שעדיין סובל מכאבים עורך אימוני ריצה קלים וכמובן לא ישותף במשחק כמו במשחק הליגה בשבת בסכנין, כאשר בצוות הרפואי של הקבוצה יעשו את המאמצים להכשירו למשחק הליגה הבא מול אשדוד בעוד שבוע וחצי.

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, יניב לביא (שיר צדק), תומר ברוקס, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו, ברק בדש.

אוחיון, מקרייב ואמברוז ייעדרו באשדוד

מ.ס. אשדוד תגיע מחר (שלישי) בהרכב חסר מאוד למשחק החוץ במסגרת רבע גמר גביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה, שייערך בקרית אליעזר. היום סיימה הקבוצה את הכנותיה כאשר מהאימון נעדרו משה אוחיון החולה, שיחמיץ את המשחק, וכן שני הזרים דימיטאר מקרייב הבולגרי, שעדיין סובל מפציעה בקרסולו וצפוי לשוב מחופשת מולדת בארצו, והבלם אפה אמברוז שניצל את חופשת המולדת בה שהה והתחתן עם בחירת ליבו.

המאמן ג'ון גרגורי יאלץ להסתדר בלי השלושה ובאימון המסכם הוא תירגל את ישראל ראש, מתן אוחיון ולואי טהה כשלישיית בלמים בהגנה כאשר אמיר לביא ואיציק כהן יפתחו גם הם במקומם של אוחיון ומקרייב. הקשר סטפן קינגווה שהחמיץ את האימון אמש בשל מחלה, ערך היום אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב.

באשדוד מייחסים חשיבות רבה למשחק ובמועדון ביקשו מהשחקנים לקחת את המשחק בכל הרצינות ולנסות להעפיל לחצי הגמר. "גם מדובר בהכנסה כספית נוספת ובנוסף אנחנו כמובן רוצים להיאבק על התואר של גביע הטוטו", אמרו במועדון.

הרכב משוער: יוסי שקל, ישראל ראש, מתן אוחיון, לואי טהה, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, אמיר לביא, עמנואל סארקי, איציק כהן, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully