וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פתחה ב"שבוע מכבי חיפה"

26.12.2010 / 10:21

הצהובים חזרו להתאמן אחרי 5 ימים, והחלו בהכנות לקראת צמד המשחקים מול הירוקים. מדוניאנין ורנגלוב יצטרפו אחר הצהריים

אחרי שנהנו מחופשה בת חמישה ימים, חזרו שחקני מכבי תל אביב להתאמן הבוקר (ראשון) והחלו בכך בהכנות לקראת מה שמוגדר בקרית שלום כ"שבוע מכבי חיפה", במסגרתו תפגוש הקבוצה פעמיים את הירוקים מהצפון. ביום רביעי הקרוב במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, במשחק שייערך כזכור ללא קהל בבלומפילד בשל העונש שספגה הקבוצה, וביום שני הבא במשחק שיפתח את הסיבוב השני בליגת העל, כשהצהובים יתארחו אצל מוליכת הטבלה בקרית אליעזר.

שחקניו של אבי נמני יערכו אימון נוסף היום אחר הצהריים אליו צפויים להצטרף גם הקשר האריס מדוניאנין והחלוץ דימיטאר רנגלוב, שיחזרו היום מחופשות מולדת בארצותיהם. מי שעוד לא התאמנו ויצטרפו לאימון הערב הם גל אלברמן ורוני גפני.

בקרית שלום מייחסים חשיבות רבה לצמד המפגשים מול מכבי חיפה, כשקבוצה רוצה להתקדם במסגרת גביע הטוטו, למרות שהחשיבות הגדולה ביותר מבחינת הקבוצה היא במשחק הליגה. מכבי רוצה להמשיך את התנופה שהחלה עם הניצחון בבאר שבע ותנסה לחזור עם שלוש נקודות גם מחיפה, ובכך להיצמד עוד יותר לפסגת הליגה. מכבי תחסר במשחק הליגה בקרית אליעזר את הקשר ג'יבריל סידיבה, שצבר חמישה כרטיסים צהובים, אך הוא יעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק גביע הטוטו ביום רביעי.

למשחק בקרית אליעזר צפויים ללוות את הקבוצה כ-1,600 אוהדים, זאת לאחר שכמעט כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדים הצהובים כבר אזלו במכירה המוקדמת שנערכה בסוף השבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully