וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "המטרה כעת היא מכבי תל אביב"

24.12.2010 / 15:47

מכבי חיפה מתכוננת למשחקיה מול הצהובים, המאמן אמר: "בוא נשמור על מה שעשינו עד כה". פיליאבסקי נחת וערך אימון

אחרי פגרה בת כשבוע ימים, שבה היום (שישי) מכבי חיפה להתאמן לקראת צמד משחקיה מול מכבי תל אביב. הראשון מביניהם, במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, ייערך ביום רביעי הבא באצטדיון בלומפילד, שיהיה ריק, זכר לעונש שספגה הקבוצה הצהובה מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. המשחק השני והמשמעותי יותר ייערך חמישה ימים אחר כך, ביום שני בעוד כשבוע וחצי עם פתיחתו של הסיבוב השני בליגה במסגרת המחזור ה-16.

לפני האימון, ערך המאמן אלישע לוי אסיפה קצרה בה אמר לשחקניו: "אני שמח שכולם חזרו בזמן, אני מאמין שהחופש הזה תרם לכל אחד באופן אישי. המשימה הקרובה שלכם היא להשיג ניצחונות על מכבי תל אביב. אני מקווה שאחרי שעשינו חצי עונה טובה, נשמור על זה. אל תשכחו שנשארה לנו עוד חצי דרך".

הבלם האוקראיני אנדריי פיליאבסקי נחת בישראל וערך אימון מלא עם הקבוצה, זאת לאחר שיצא לחופשה מוקדמת עד אשר הושג סיכום בנוגע להגעתו לקבוצה הירוקה. הקשר הגנאי סיידו יא יא, שהתאמן עם קבוצת הנוער ולא יצא לחופשת מולדת, ערך גם הוא אימון מלא, יחד עם איגנסיו קאנוטו וג'ון קולמה, שנחתו הלילה בישראל.

החלוצים אלכסנדר זהבי ו-ולדימיר דבאלישווילי, המגן פיטר מסיללה והקשר אדריאן סילבה לא נטלו חלק באימון הקבוצה. לגבי המגן מדרום אפריקה, הרי שהוא שוהה בישראל אך לא התאמן, זאת בעוד שאר השחקנים אמורים לשוב לישראל במהלך סוף השבוע והם יקחו חלק באימוני הקבוצה מתחילת השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully