וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן הביסה 3:6 את שטוטגרט

הבווארים התעלו על הניצחון מהליגה והעפילו לרבע הגמר. וולפסבורג (3:1 לקוטבוס) וקלן (2:1 לדואיסבורג) הפסידו והודחו

אמש (שלישי) העפילו שאלקה והופנהיים לרבע גמר הגביע הגרמני, והערב הצטרפה אליהן באיירן מינכן, ששוב ניצחה את שטוטגרט במשחק רב שערים, הפעם 3:6. שתי נציגות הליגה השנייה, אנרגי קוטבוס ודואיסבורג, חוללו הפתעות גדולות במשחקי החוץ שלהן בשמינית הגמר. קוטבוס הדהימה את וולפסבורג של סטיב מקלארן עם ניצחון 1:3, בעוד דואיסבורג גברה 1:2 על קלן.

שטוטגרט - באיירן מינכן 6:3

בראשון הסתיים המפגש בין השתיים ב-3:5 אדיר לזכות באיירן מינכן. מישהו האמין ששתי הקבוצות יצליחו להתעלות ולספק כמות שערים גדולה יותר? הפתיחה הייתה כולה של הבווארים, שנהנו משערים מהירים של אנדראס אוטל (6) ומריו גומז (8), אלא שפאבל פוגרבניאק (33 ו-45) כבש פעמיים והוריד את הקבוצות בשוויון להפסקה. מירולסב קלוזה הוותיק החזיר את היתרון לבאיירן שש דקות בתוך המחצית השנייה וחאליד בולאחרוז הורחק (67), אך שטוטגרט שוב מצאה את השוויון מנגיחה של הבלם מתיו דלפייר (76). כאן אזלו הכוחות של השוואבים, ותומאס מולר (81), קלוזה (86) ופרנק ריברי (90) שלחו את באיירן לרבע הגמר ומנעו שחזור של התוצאה מיום ראשון.

וולפסבורג - אנרגי קוטבוס 3:1

המדורגת שלישית בליגת המשנה הדהימה את יושבי פולקסווגן ארינה עם מחצית ראשונה מהממת בה הבקיעו שלושה שערים. נילס פטרסן פתח את מסכת השערים כבר בדקה השנייה והשלים צמד בדקה ה-43, כשבתווך היה זה שאו ג'יאיי הסיני שכבש בדקה ה-40. אדין דז'קו רק צימק עבור וולפסבורג בדקה ה-56, והאכזבה של הזאבים מהעונה הזו רק הולכת ומתעצמת.

קלן - דואיסבורג 2:1

עדיין ללא השוער החדש מיכאל רנסינג, קלן רשמה הפסד ביתי מביך מול נציגת הליגה השנייה וסיימה דרכה בגביע. סטפן מיירהופר האוסטרי מצא את הרשת בדקה השלישית ויוליאן קוך הצעיר נעץ את השני בדקה ה-76. סימון טרודה כבש את השער המצמק של קלן שש דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully