וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר לובין: "עסקת דה סילבה לא סוכמה"

בתום פגישה לילית עם נציגי זלצבורג, טען יו”ר הפועל ת"א אמיר לובין: "יש על מה לדבר". בסביבת הבלם מעריכים כי העסקה תיסגר בראשון

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עדכון אחרון 7:00

הפועל תל אביב הביסה אמש (שבת) 0:4 את הפועל רמת גן במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל, שיפרה את מאזנה ל-32 נקודות ונדבקה למכבי חיפה הראשונה, לה יש 34 נקודות. למישהו יש פלאשבק מהעונה שעברה? עם כל הכבוד לניצחון ולהיצמדות לפסגה, הסיפור הגדול בניצחון של האדומים מול הקבוצה האומללה של צביקה צמח היה דגלאס דה סילבה. הבלם הברזילאי, ככל הנראה רשם אמש משחק אחרון באדום לפני המעבר לרד בול זלצבורג, וקיבל סטנדינג אוביישן מרגש כשהוחלף בדקה ה-85.

גוטמן: "כולם יודעים למי לפנות בהפועל"

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן אמר בסיום: "דגלאס עוזב אז כמובן שיש רגשות מעורבים. הוא מעבר לשחקן, הוא גבר, בנאדם ישר שאי אפשר לכעוס עליו. הוא בסיס איתן בהגנה שלנו, אבל אני מבין גם שרוצים לתת לו להתקדם ולפרנס את עצמו בצורה מאוד מאוד מכובדת כמו שאני מבין. אני יכול לאחל לו רק את הטוב שבעולם.

"אני", הוסיף גוטמן, "מקווה מאוד ומאמין שנביא תחליף. אין לי ספק שההנהלה שלנו מבינה את חשיבות העניין. זה כבר לא קשור למי מהם פונים, פונים להנהלה של הפועל תל אביב. אסי דומב עוקב כרגע אחרי בלם בפורטוגל, אתמול הוא ראה שחקן בליגה ההולנדית, ויש לנו שבוע שנצטרך לעבוד בו בנושא".

ערן זהבי: "היה לנו משחק טוב מבחינה קבוצתית, כולם ראו את המשחק של הפועל תל אביב, זו הפועל האמיתית. הנענו את הכדור טוב והבקענו הרבה שערים. דגלאס היה חייב כבר ללכת, לי יש עוד זמן. אני לא יודע אם ינחת פה עוד בלם כזה, וגם בנאדם. אנחנו עצובים שהוא עוזב אבל שמחים שהוא מתקדם ומאחלים לו רק בהצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לובין: "יש עדיין על מה לדבר"

לאחר המשחק נערכה פגישה בין חברי הנהלת הפועל תל אביב לנציגי רד בול זלצבורג. לוואלה! ספורט נודע כי 90 אחוזים מפרטי העסקה סוכמו. גם במועדון וגם בסביבתו של הבלם מעריכים כי העסקה תושלם סופית עד היום ואז יעבור הבלם באופן רשמי לשורות האלופה האוסטרית. כזכור, הפועל אמורה לקבל 2.8 מיליון יורו עבור השחקן, שירוויח כמיליון יורו לעונה בחוזה לחמש שנים.

יו"ר הפועל תל אביב, אמיר לובין, אמר לעיתונאים לאחר הפגישה: "ביום ראשון ניפגש שוב עם נציגי זלצבורג. בסך הכל, ברור לכולם שדגלאס מאוד נחוש לעזוב ולהתקדם ברמה הכלכלית. התנאים עדיין לא סוכמו ויש עדיין על מה לדבר".

הבוקר הוסיף לובין בגלי צה"ל: "הפועל תל אביב זה לא שלטון של איש אחד, ברור שאפשר לעבוד טוב יותר, אבל בשורה תחתונה הפועל תל אביב אמור לקבל הכל בצורה חלקה והיא תקבל את המעבר הזה, אם יגיע, בצורה חלקה. אני מאמין שטביב והראל ימשיכו לעבוד ביחד גם אחרי חודש בינואר. הקבוצה יכולה לעבור את זה".

צמח: "נצטרך להתחזק"

מאמן המפסידה צביקה צמח נשמע ריאלי: "רצינו לבוא לעשות משחק עם תוצאה הרבה יותר טובה, אבל הפועל גדולה עלינו. אין לי טענות לשחקנים כי עשינו את המקסימום, אנחנו מחכים רק לחלון ההעברות כדי לחזק את הקבוצה כי במצב של היום יהיה לנו קשה. נצטרך להתחזק בכמה עמדות, אנחנו חייבים להשתדרג. זה לא שוויתרנו על המשחק היום, גם אם היינו מבקיעים את הפנדל זה היה רק ממתיק קצת את הגלולה, אבל אנחנו כבר עם הפנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully