וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה סיכם ברד בול זלצבורג

בלם הפועל ת"א סגר את תנאיו במועדון האוסטרי לחמש שנים. האחים הראל עשויים לטרפד את העסקה שנוהלה ע"י טביב בלבד

שחקן הפועל תל אביב דגלאס דה סילבה סגר את תנאיו ברד בול זלצבורג האוסטרית, ואמור לעבור כבר בחודש ינואר הקרוב לשורותיה. דה סילבה אמור להרוויח כמיליון דולר לעונה, ויחתום על חוזה לחמש שנים.

הפועל תל אביב אמורה לקבל בתמורה לבלם 2.8 מיליון יורו, סכום העברה גבוה מאוד ומעל למה שציפו במועדון. העסקה, אגב, אושרה על ידי המנכ"ל גבי קצרה והבעלים אלי טביב, כשבצד של מוני הראל ואחיו משה כלל לא ידעו על המשא ומתן. העסקה נסגרה על יי סוכניו של השחקן האחים קצב, ואסי דומב כבר יצא ביום שישי לפורטוגל כדי למצוא בלם להפועל תל אביב.

בגלל חוסר שיתוף הפועלה בין הבעלים טביב להראל ובגלל שהעסקה נסגרה רק מול אחד הבעלים - טביב - קיימת אפשרות שהעסקה לא תהיה מקובלת על האחים הראל, והם ינסו לטרפד אותה. בימים הקרובים יתברר הנושא, וכרגע הפועל תל אביב טוענים כי בשל כך הדברים לא סוגרים באופן סופי. מקורבים לאחים הראל אמרו היום:

"מבחינתי, עד שלא ראיתי ניירת או טיוטת חוזה, אין הסכם על העברת דגלאס דה סילבה", אמר משה הראל, חבר דריקטוריון הפועל תל אביב, "המחשבה שלי כרגע היא לא הסכומים של העסקה, למרות שעל פניו הם טובים, אלא על החוזק של הפועל תל אביב. לי אישית לא נכנס כסף מהקבוצה, אלא הדאגה היחידה שלי היא שהפועל תמשיך להיות קבוצה חזקה. אחרי שאנחנו נמצא חיזוק הולם במקומו של דה סילבה, אז הדברים יהיו יותר רלוונטיים מבחינתנו. עם כל הכבוד לזה שצד אחד הגיע לסיכום, בלי החתימה שלי הסיכום לא בר תוקף". מעבר לפרטי ההעברה שכבר סוכמו, ידרוש משה הראל מזלצבורג כ-20 אחוז ממכירה עתידית, דבר שאולי יכשיל את ביצוע העסקה. הצעד החד צדדי שביצע טביב רק החריף את המתחים בין הבעלים של המועדון, מתחים שבאו לידי ביטוי בעימותים מתוקשרים לא פעם במהלך העונה.

לאורך תקופה ארוכה דה סילבה לא הסתיר את רצונו לעבור לקבוצה אירופית. הברזילאי, שהחל את הקריירה בישראל בעונת 2003/04 בהפועל כפר סבא, עבר להפועל תל אביב בקיץ 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully