וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה קיבלה הצעה על ויסה

15.12.2010 / 20:27

אליאנסה לימה, בה שיחק הקשר, מוכנה לשלם כ-150 אלף דולר, פ"ת אמורה להיענות בחיוב. אסוס התנצל והוחזר לאימונים

קשר הפועל פתח תקוה ג'ונתן אסוס, שהתבקש לא להגיע למשחק האימון שהתקיים הבוקר (רביעי) באשדוד (0:2 לאשדוד), בעקבות התקרית עם יובל נעים, התנצל וישוב לאימונים. בשעות הערב שוחח אסוס עם נעים וביקש להתנצל על מה שאירע אמש בחדר ההלבשה. לאחר מכן התקיימה שיחה בין אפי צפריר לנעים והוחלט להשיב את השחקן לקבוצה.

תזכורת: אסוס הגיע כעוס לאימון הבוקר אתמול, וכשנכנס לחדר ההלבשה פתח פה על מאמנו. "שמעתי שאמרת לי לסתום את הפה במהלך המשחק נגד הפועל רמת גן", אמר אסוס לנעים ההמום. "אתה אל תגיד לי יותר לסתום את הפה, אני לא ילד". נעים השיב: "תגיד לסוכן שלך שמעכשיו אין לכם יותר קשר איתי". בין השניים נרשמו עוד כמה חילופי דברים סוערים, הצרפתי סינן קללה בצאתו מהחדר ומיד נשלח לביתו תוך שהוא ממלמל לחבריו, "אם זה המצב אני עם המועדון הזה גמרתי, אף אחד לא יסתום לי את הפה". שחקנים בקבוצה טענו אתמול כי ההנהלה חייבת לקחת מהשחקן את סרט הקפטן בעקבות התקרית.

"צריך להחזיר את הסרט לגל כהן", אמרו שחקנים אמש. "אסוס מזמן איבד יכולת מנהיגות בקבוצה. שחקנים לא אוהבים אותו". שחקן אחר נשמע חריף יותר. "אולי הגיע הזמן שיעזוב", אמר. "הוא לא מצליח להתאקלם מבחינה חברתית. לרבים מהשחקנים כאן יש הרגשה שאם היה מדובר בשחקן בית, הוא כבר לא היה בהפועל פתח תקוה".

בנושא אחר, הערב התקבל פקס במשרדי המועדון עם הצעה רשמית מאליאנסה לימה הפרואנית, קבוצתו לשעבר של ג'וניור ויסה, שמוכנה לשלם כ-150 אלף דולר תמורת שחרורו המיידי. סעיף השחרור של השחקן עומד על 300 אלף דולר ובימים הקרובים אמורים בפתח תקוה להיענות להצעה. בקבוצה חוששים שויסה, שלא קיבל אישור לצאת לחופשת מולדת, ייצא ללא ידיעתם. במקרה כזה, השחקן ישוחרר מיידית ויצטרך לפצות את המועדון.

אמאמו: "רגע אני נשאר, ורגע עוזב. איך אפשר להתנהל ככה?"

בהתאם לפרסום בחודש שעבר, בקבוצה החליטו לשחרר את השוער הגנאי ויליאם אמאמו ולהחזיר במקומו את השוער אוסטין אג'ידה, שיינשא בקרוב. "פעם אחת אמרו לי שאני נשאר, ורגע אחרי אמרו לי שאני אמור לעזוב, איך אפשר להתנהל ככה?", אמר הבוקר אמאמו לפני שארז את המזוודות. "השחרור שלי הגיע לאוזני דרך שמועות בתקשורת. במהלך התקופה האחרונה לא ידעתי מה מצבי וזה הקשה עליי מאוד. אני מפרגן לשניר דורי, הוא שוער גדול ויגיע רחוק. היום אני כשיר במאה אחוז ויכול לשחק. אולי אחזור לשבדיה".

נציג שרלרואה הבלגית ששוחח עם אריק איזיקוביץ' ודודו דהאן וביקש להיכנס למשא ומתן לגבי רכישת כרטיסו, ישוחח עם השניים שוב בקרוב. על פי ההסכם עם איזיקוביץ', הוא יוכל לנהל משא ומתן ללא התערבות של הפועל פתח תקוה, שתקבל חמישה אחוז בלבד מנתח העסקה. בימים הקרובים צפויה פגישה נוספת בין הצדדים, כשההערכה היא שתושג בה התקדמות משמעותית.

עדכון ראשון: 9:01
עדכון אחרון: 20:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully