וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרלרואה ביקשה לפתוח במשא ומתן על דודו ביטון

14.12.2010 / 19:21

הבלגים העלו הילוך במאמץ לצרף את החלוץ כבר בינואר. אסוס קילל את יובל נעים באימון והושעה, צפוי לאבד את סרט הקפטן

ג'ונתן אסוס הושעה מהפועל פתח תקוה, לאחר שקילל את מאמן הקבוצה יובל נעים. בעקבות האירועים השחקן יוזמן מחר לוועדת משמעת, ו"אם נעים יחליט על כך, הוא גם יושעה", אמר גורם בקבוצה. אסוס אף צפוי להיקנס, ונראה שאף יאבד את סרט הקפטן לגל כהן.

לפי עדות שחקני הקבוצה, אסוס הגיע לאימון הבוקר כשהוא עצבני על המאמן. לטענתו, נעים אמר לו במהלך המשחק מול הפועל רמת גן "סתום את הפה". אסוס הגיע כעוס ואמר לו "אל תגיד לי יותר לסתום את הפה, אני לא ילד". נעים השיב לו: "תגיד לסוכן שלך שמעכשיו אין לכם יותר קשר איתי". בין השניים נרשמו עוד כמה חילופי דברים סוערים, הצרפתי סינן קללה לעבר המאמן, ומיד נשלח לביתו תוך שהוא ממלמל לחבריו, "אם זה המצב אני עם המועדון הזה גמרתי, אף אחד לא יסתום לי את הפה".

כידוע, זו לא הפעם הראשונה שאסוס סובל מבעיות משמעת, והדבר עלול לפגוע בהמשך דרכו בקבוצה של הקשר הצרפתי. כזכור, לפני מספר חודשים התפרע אסוס במהלך משחק אימון מול בני סכנין, ושלח מרפק לכיוונו של זבידאת, שנזקק לתשעה תפרים. אז הוא הועמד לדין והורחק ממשחק ליגה.

במקביל נרשמה התקדמות בעסקת העברתו של דודו ביטון לשרלרואה. נציגי הקבוצה שוחחו עם אריק איזיקוביץ' וסוכנו של השחקן דודו דהאן וביקשו להיכנס למשא ומתן לרכישתו לקראת פתיחת חלון ההעברות הקרוב.

הקשר ג'וניור ויסה יוכל להשתחרר מהקבוצה אם קבוצה אחרת תהיה מוכנה לשלם 300 אלף דולר תמורתו, אך נראה כי בפתח תקוה לא יעמדו בדרכו אם ירצה לעזוב לפרו, גם אם אליאנסה לימה תשלם סכומים קטנים יותר תמורת כרטיסו.

עדכון ראשון: 13:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully