וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים זעם על אלקלעי וביטון, החלוץ יעזוב?

11.12.2010 / 21:33

מאמן הפועל פתח תקוה גער במגן ואמר לחלוץ: "לא פרגנת לויסה וצרפתי". נציגי שרלרואה שוחחו שוב עם סוכנו של ביטון

חדר ההלבשה של הפועל פתח תקוה נראה סוער מאוד לאחר המשחק מול הפועל רמת גן (1:1). במשחק עצמו כבש דודו ביטון את שער היתרון למלאבסים (47) ודימיטאר טלקיסקי הישווה בפנדל (75). שחקנים בפתח תקוה העבירו ביקורת על השער שספגה הקבוצה ועל חוסר האחריות שגילו חלק מהשחקנים בדקות הסיום. המאמן יובל נעים נכנס לחדר ההלבשה וגער דווקא בשניים מהשחקנים שגילו יכולת טובה במשחק, ניסן אלקלעי ודודו ביטון. לאלקלעי אמר: "תגיד לי, בשביל מה עשית פנדל?". לביטון אמר: "למה לא פרגנת לויסה וצרפתי?".

בהמשך לידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט בסוף השבוע, קיימת אפשרות שדודו ביטון יעזוב כבר בינואר את פתח תקוה לליגה הבלגית. כזכור, נציגי שרלרואה כבר שוחחו עם סוכנו של השחקן, דודו דהאן, שאישר: "80 אחוז שהוא יעזוב בינואר לאירופה".

הערב התברר כי נציג של המועדון הבלגי נמצא בארץ והגיע לעקוב אחר מספר שחקנים, ביניהם ביטון ודימיטאר מקרייב מאשדוד. כזכור, לביטון ישנו סעיף בחוזה המאפשר לו לעזוב לכל קבוצה באירופה בחלון ההעברות הקרוב וגם לכל קבוצה בישראל בתום העונה. אם הוא אכן יעזוב, פתח תקוה תקבל חמישה אחוז בלבד מסכום ההעברה.

הקשר ג'וניור ויסה צוטט שוב בתקשורת הפרואנית ואמר כי הוא עתיד לחזור לקבוצת האם שלו, אליאנסה לימה. גם במועד ההעברות הקודם אמר הקשר דברים דומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully