וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-מכבי פ"ת: ההרכב נשמר, מה עם המומנטום?

הצהובים לא ישנו הרכב משחק שלישי ברציפות, רנגלוב ומדוניאנין על הספסל. זנדברג תורגל בהרכב פ"ת (שבת, 17:00, ספורט 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

אם יש משהו שבמכבי פתח תקוה לא אוהבים לעשות בשנים האחרונות, זה לצאת למשחק חוץ נגד הצהובים כחולים. הפעם האחרונה שפתח תקוה ניצחה שם, הייתה בעונת 2005/6. זה היה 3:0 חד ומוחץ. אבל מאז, הלוזונים רועדים בכל מפגש מהסוג הזה. בשנתיים האחרונות המשחקים הסתיימו בתיקו (1:1, 0:0), לפני שלוש שנים מכבי ניצחה פעמיים בתוצאה זהה (2:1, צמד לשבחון) ובעונת 2006/7 היא הפסידה 1:0 קטן מרגלי אותו שבחון, שמאוד אוהב לשחק מולה, אבל למזלה נמצא היום במקום אחר. האם פרדי דוד מסוגל להחזיר אותה חמש שנים לאחור? התשובות מחר.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב ערכה היום (שישי) את האימון האחרון לפני המשחק, ונדמה שהצהובים ממשיכים לייצב את ההרכב, שהשתנה כל כך הרבה מתחילת העונה, אך נותר יציב בשבועות האחרונים. כזכור, מכבי תל אביב השיגה שני ניצחונות רצופים (מול נתניה ובני יהודה), ומאחר שכבר אמש חזרו לאימונים כל הפצועים והנעדרים, כולם שוב יפתחו זו הפעם השלישית ברציפות, בתקווה שגם היכולת והמומנטום יימשכו. הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שנעדר יומיים בשל סיבות אישיות, קיים אמש אימון מלא עם חבריו. גם ניבאלדו, סידיבה, כחלון ודמיטאר רנגלוב החלימו לחלוטין מפציעותיהם, והתאמנו. בקבוצה ממשיכים לתת את הקרדיט בהרכב הפותח לרוברטו קולאוטי, על אף שלא כבש בליגה זו תקופה ארוכה, אך עדיין זוכה לאמון ולהערכה מצד הצוות המקצועי. המשמעות היא שמדוניאנין, רנגלוב, ייני ומלול יחכו להזדמנות על הספסל.

במכבי פ"ת, מנגד, הדברים נראית אחרת. אחרי המתיחות של מיכאל זנדברג עם מאמנו פרדי דוד, הקשר תורגל היום בהרכב בהפוגות, יחד עם נבויסה מרינקוביץ'. אם זנדברג לא יפתח, עשוי דווקא אסי משיח לקבל את מקומו בהרכב. עומר גולן שסובל מקרעים קטנים בגיד קיבל היום כדור אנטי-דלקתי ועשוי להיכלל בסגל של הקבוצה, אך לא נראה שיפתח. בקבוצה אמרו: "הכל תלוי בו. נראה איך הוא יקום מחר ונחליט לגביו". כך או כך, טל בן חיים ועומר דמארי תורגלו היום בחוד, כשגם רועי בקל שלא תורגל אמש היה ב-11 שלו. גם אלירן דנין שוב קיבל את חולצת ההרכב על חשבון קובי גנון. המאמן הקרין קלטת של המשחק בין מכבי תל אביב לבני יהודה (2:0 לצהובים) ואמר: "שחקו את המשחק הרגיל שלכם. אני מבקש לא להתפתות, אבל גם לא לשחק יותר מדי הגנתי".

יעמדו למבחן

גל אלברמן

המשחק מול בני יהודה היה הטוב ביותר העונה של גל אלברמן במדי מכבי תל אביב, ובקבוצה שמחים לראות שהקשר שילב בין תיקולים אלגנטיים במרכז השדה לבין דחיפה קדימה של הקישור. בקרית שלום יודעים שאלברמן איכותי יכול לעשות את ההבדל בין עונה בינונית לעונה גדולה, ולא נותר לאוהדים אלא לצפות שהוא ימשיך במגמת ההשתפרות, ויוכיח שהאמון שהוא קיבל בקישור גם בתקופות הפחות טובות שלו היה מוצדק ונכון, ואף משתלם.

מיכאל זנדברג

העובדה שפרדי דוד שם את הפרשה מאחוריו, צריכה ללמד שני דברים: שלכל שחקן מותר לטעות, ושלכל שחקן מותר לטעות פעם אחת. העימות עם המאמן בתחילת השבוע הוכיח שמכבי פתח תקוה עוברת העונה תהליך אחר: פחות דרמות, יותר התמקדות בכדורגל. פרדי דוד לקח את העניין הזה צעד אחד קדימה, אולי מתוך ידיעה שאחד השחקנים היותר קרובים אליו יחזיר לו על המגרש. מחר, מול הקבוצה היחידה מבין הגדולות שהקשר לא שיחק בה מעולם, תהיה לו הזדמנות להוכיח שהשד עדיין מסוגל לצאת מהבקבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבי הקבוצות

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יואב זיו, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', רוני גפני, ג'יבריל סידיבה, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, ניצן דמארי, ג'ו ביזרה, אלירן דנין; סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג (אסי משיח); טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully