וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אלברז סגר באוניברסיטריו הפרואנית

8.12.2010 / 18:40

מגן בית"ר ירושלים אישר לתקשורת בפרו: "אני שמח להגיע". גם פרננדז עשוי לעזוב בינואר. יבואה: "כל מי שנכנס במקומי מבקיע"

מתחזקות ההערכות לפיהן כריסטיאן אלברז יעזוב בינואר את בית"ר ירושלים ויצטרף לאוניברסיטריו הפרואנית בהשאלה לעונה אחת. על פי התקשורת בפרו, המגן סיכם את תנאיו בקבוצה אותה מאמן צ'מו דל סולאר, שהדריך את השחקן בעבר באוניברסידד קתוליקה הצ'יליאנית. "אני שמח להגיע", אישר אלברז לתקשורת הפרואנית. "צ'מו הוא מאמן מצוין שמאמין בי וזה נותן לי ביטחון. לא קל להגיע לקבוצה המפוארת בפרו. תהיה עליי הרבה אחריות וזה לא יהיה קל".

אוניברסיטריו זכתה באליפות בשנת 2009, אך העונה סיימה רק במקום הרביעי ותשחק בקופה סודאמריקנה. העונה הבאה בפרו תיפתח בחודש פברואר, כשאלברז צפוי להמריא בעוד כשבועיים ללימה, מיד בתום הסיבוב הראשון בליגת העל ופתיחת פגרת החורף, על מנת לחתום על החוזה.

כזכור, למגן חוזה לעונה וחצי נוספות בבית"ר ירושלים על פיו הוא מרוויח בעונה הנוכחית כ-120 אלף דולר נטו ואת עיקר השכר, כ-270 אלף דולר נטו, הוא צפוי להרוויח בעונה הבאה. בכל מקרה, בשני המקרים החיבור של מצבו הכלכלי של המועדון יחד עם דקות המשחק שרוצים לתת לשחקני בית מביאים למצב שבית"ר לא תעמוד בדרכו במידה ויחליט לעזוב.

גם פרננדז יעזוב בינואר?

קשר בית"ר ירושלים, דריו פרננדז, שדיבר בפני השחקנים אתמול (שלישי) והודיע כי מי שנפגע מאי אילו דברים שקרו עימו לאחרונה הוא מצר על כך, נתן למעשה את הודעת הפשרה אליה הגיעו לאחר שבועות של שיחות בין איציק קורנפיין ונציגו לירן עטיה. פרננדז התעקש עד לרגע האחרון כי אינו מתנצל היות ואין לו על מה להתנצל ומבחינתו הדברים שיוחסו לו אינם נכונים, אך בשל הרצון של איציק קורנפיין לא לראות שחקן בעל חוזה יקר מתייבש ביציע ומאבד מערכו ומנגד רצונו של פרננדז להיות שחקן פעיל על מנת לדאוג לעתידו, נרקמה נוסחת פשרה שהובהרה על ידי פרננדז באימון.

יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי כל התקופה הזו הוציאה לשחקן את הרוח מהמפרשים, מה גם שהוא יודע היטב שהמהלך די כפוי על אורי מלמיליאן מצד קורנפיין, ונכון להיום לשחקן ישנן הצעות מיוון ומישראל וההערכה היא כי בינואר הוא צפוי לממש אחת מהן ולסיים את הרומן עם בית"ר.

מה שיכול למנוע מהלך שכזה הוא שינוי קיצוני אפשרי בתחושות שלו בשל חזרה להרכב ושינוי במערכת היחסים עם אורי מלמיליאן, אך אלו דברים שיתבררו רק בשבועות הקרובים. בכל מקרה, על אף שלפרננדז אין את האפשרות החוזית להשתחרר, ישנן הבנות בין הצדדים כי במידה וירצה לעשות כן בעתיד, הוא יוכל כשקורנפיין ובית"ר לא ימנעו זאת. הסיבה לכך היא שהקבוצה בסך הכל צפויה לסיים את העונה עם גרעון, ויחד עם העובדה שיש רצון לנצל את העונה לתת את דקות המשחק לשחקני בית בתפקידו כמו שי חדד, קובי מויאל ודן איינבנדר, מהלך שכזה יחסוך למועדון כחצי מיליון שקל ועוד מיליון וחצי שקל בעונה הבאה.

השחקנים התבדחו על יבואה, שלא צוחק בכלל

הקבוצה קיימה היום אימון בו החל אורי מלמיליאן את התרגול לקראת המשחק מול הפועל עכו בשבת. פרננדז תורגל בהרכב לצידו של קובי מויאל בקישור האחורי וזהו ככל הנראה הציוות הסופי בעמדות אלה עקב ההיעדרות הצפויה של אלברז הפצוע והעובדה כי עידן טל ייעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

מעבר לכך מלמיליאן שומר בשלב זה על אותו מבנה הרכב שניצח את הפועל אשקלון בשבת (0:4) ובהתקפה שומר סרג' איילי על מקומו. למרות זאת, במידה וסמואל יבואה יהיה כשיר, ייתכן והוא יפתח בהרכב, אך היום באימון מספר שחקנים התלוצצו עם יבואה שערך אימון חלקי ואמרו לו שאיבד את מקומו בהרכב. החלוץ ענה להם: "זה לא מצחיק, כל מי שנכנס במקומי מבקיע - חן עזריאל, עמית בן שושן ועכשיו סרג', יהיה קשה מאוד לחזור להרכב בקצב הזה"

מלמיליאן העיר מספר פעמים באימון על חוסר שביעות הרצון שלו מהנעת כדור שוטפת והעיר למספר שחקנים על המשחק שלהם בכדורים ארוכים במקום מסירות קצרות. "אנחנו קבוצה של קרקע עם יכולות שאין לאחרים, תנצלו את זה ואל תעיפו כדורים לגובה", אמר המאמן. אלברז ערך אימון חלקי בצד יחד עם יבואה, דן איינבנדר וסטיבן כהן המחלימים מפציעות.

עדכון ראשון: 9:09
עדכון אחרון: 18:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully