וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: ערן לוי ומנטשאשווילי נקנסו והושעו

29.11.2010 / 21:30

פרוספר אזגי פוצץ את האימון בעקבות הלחץ. לוי, שקנס ב-5,000 שקל, הודיע שלא יגיע לאימונים, מנטש נקנס ב-20 אלף

אחרי הפסדה החמישי ברציפות של הפועל אשקלון בשבת מול מכבי חיפה (3:0), העניקה הנהלת הקבוצה גיבוי למאמן גיא עזורי וניסו לשמור על השקט, אבל הערב (שני) כבר לא היה יכול הבעלים פרוספר אזגי לשבת בשקט. אזגי הפסיק את אימון הקבוצה וכינס את השחקנים לשיחה קשה בה נתן גיבוי מלא למאמן גיא עזורי והודיע להם על כך שמי שלא יהיה טוב ישוחרר מהקבוצה.

אזגי צעק על השחקנים עוד לפני האסיפה וגער במגן הימני שי פטלק כשאמר לו "עוד פעם אתה מאחר? נמאס לי מהאיחורים האלה, אני אעיף פה אנשים הביתה בלי חשבון".

עוד לפני השיחה של אזגי גיא עזורי כינס אסיפה סוערת בה נזף בשחקנים על ההתנהלות המקצועית שלהם, ואמר להם: "מי שחושב שאני פראייר טועה, אני יודע טוב מאוד מה כל אחד נותן ועד כמה הוא משקיע ויותר הדברים האלה לא יעברו בשתיקה". עזורי גם העיר לקשר הגיאורגי זוראב מנטשאשווילי על התנהגותו חסרת האחריות שהביאה להרחקה בשבת, הגיאורגי לא אהב את הדברים והחל להגיב בתקיפות כשהמנכ"ל צ'יקו מגיה ניסה להשתיקו ללא הצלחה והשניים כמעט הגיעו לחילופי מהלומות.

במועדון החליטו לקנוס את מנטשאשווילי ב-20,000 שקל (עונש על תנאי שעמד כנגדו) ואת ערן לוי ב-5,000 שקל ולהשעותם מאימונים עם הקבוצה. אזגי העיר ללוי כי הוא אינו מרוצה מההתנהלות שלו במשחק אתמול ובכלל והשחקן בתגובה אמר כי הוא אינו מקבל את העונש ואינו מתכוון להגיע לאימונים. באשקלון אומרים שהימים הקרובים צפויים להיות מעניינים מאוד, מה גם שמעבר לשניים נקנסו חמישה שחקנים נוספים. שי פטלק שאיחר והגיב בזעם על הצעקות כלפיו הושעה אף הוא ונקנס ב-1,000 שקל ויחד איתו נקנסו גם מור דהאן, מג'ד יונס, צחי גיגי ואיב פס.

שחקן בקבוצה סיפר על המהומה: "זאת אשקלון שתמיד שמענו עליה וחששנו ממנה. אנחנו לא כזאת קבוצה חזקה וחסרים פה שחקנים משמעותיים שהם פצועים ופתאום עושים כאן אווירה כאילו כולם עושים שכונה ולא משקיעים. זאת לא התנהגות לליגת העל ולא במקרה אשקלון לא הייתה כאן הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully