וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן מעוניינת בציון צמח

29.11.2010 / 18:00

הרמת גנים רוצים לצרף את הקשר המוכשר, שמושאל ממכבי ת"א לנס ציונה מהלאומית. דיאמנט וטלקיסקי שבים לסגל לאשדוד

הפועל רמת גן, שמסובכת קשות בתחתית טבלת ליגת העל, מתכוונת להתחזק במספר שחקנים בחלון ההעברות בינואר. אחד השמות שנמצאים חזק על הכוונת של המאמן צביקה צמח הוא קשר סקציה נס ציונה והנבחרת הצעירה, ציון צמח, שהושאל בתחילת העונה ממכבי תל אביב. גורמים ברמת גן כבר גיששו אצל נציגיו של צמח לגבי מעבר אפשרי בינואר.

עד כה כבש צמח ארבעה שערים מאז הגיע לנס ציונה והוסיף שלושה בישולים. לצמח יש חוזה עד סיום העונה בקבוצה המדורגת כעת במקום הרביעי בליגה הלאומית, כאשר כרטיסו יחזור באופן אוטומטי למכבי תל אביב לה הוא שייך, אולם לקשר יש סעיף בחוזה שמאפשר לו לעבור בינואר לקבוצה בליגת העל. נראה שברמת גן ינסו לצרפו בכדי לחזק את חוליית הקישור לקראת המשך מאבקי ההישרדות שלה, ועד כה החתימה הקבוצה רק את המגן דודי פדלון. ראשי המועדון, כאמור, מעוניינים לצרף עוד שחקנים ישראלים.

רמת גן כבר שחררה שני זרים: את הבלם הספרדי פאבלו בואנדיה ואת הקשר האורוגוואי קלאודיו ריברו, שיקבל פיצוי בסך 20 אלף דולר על התרת חוזהו ויעזוב את הארץ בקרוב. נראה שגם החלוץ הבולגרי קרום ביבישקוב, שמגלה יכולת חלשה, יקבל בקרוב הודעה כי הוא משוחרר, וברמת גן ינסו לצרף שניים-שלושה זרים חדשים כדי לנסות ולייצב את מצב הקבוצה, שלפחות כרגע מסומנת כיורדת בטוחה.

הבלם יקיר שינה והקשר עידן סרור ספגו קנס בגובה 500 שקל בעקבות התקרית ביניהם בסיום המשחק בשבת.

בשבת מחכה לקבוצה משחק חוץ קשה נגד מ.ס. אשדוד, שגברה אמש על הפועל תל אביב בבלומפילד, והמאמן צמח יקבל בחזרה לסגל את הקשר דמיטאר טלקיסקי ואת החלוץ לירון דיאמנט, שסיימו לרצות עונשי הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully