וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בקרב שחקני הפועל ת"א לקראת ינואר

29.11.2010 / 13:32

חוששים כי היחסים בין הבעלים יוכלו להביאם לבוררות במצב של הצעה מאירופה. גוטמן לשחקנים: "צריך להרים את הראש"

ביום לאחר ההפסד 2:0 למ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל, התחושה בהפועל תל אביב מעורפלת סביב התוצאה. מצד אחד, האדומים יודעים כי הניצחון בליגת האלופות השפיע על רמת המחויבות אתמול והשחקנים הגיעו קצת יהירים למשחק, אולם מצד שני בקבוצה יודעים שיש ימים כאלה בהם כלום לא הולך ולכן לא סבורים שצריך לזעזע את השחקנים.

"יש ימים כאלה שאתה מנסה הכל במגרש ושום דבר לא הולך", אמר אחד השחקנים. "קל לבוא ולהגיד שלא ניצחנו בגלל בנפיקה, אבל מה שהיה חסר לנו זה קצת מזל. אלה משחקים שחייבים לקחת ואסור לנו שיקרו עוד מקרים כאלה העונה. אנחנו יודעים שלקהל שלנו יותר חשובה ההצלחה בליגה מאשר באירופה".

הקבוצה האדומה תערוך היום אימון קל, ומחר השחקנים יזכו ליום מנוחה. מי שאמור לחזור לסגל לקראת המשחק ביום שבת מול הפועל פתח תקוה הוא סלים טועמה, שהחלים מהקרע בשריר התאומים. מעבר לכך, המאמן אלי גוטמן יצטרך להכריע האם להחזיר את הקפטן ואליד באדיר להרכב לאחר שהפועל ספגה שני שערים. בקבוצה גם מקווים כי איתי שכטר יחזור להפגין את היכולת שלו מתחילת העונה, ואמרו שאם הוא ובכלל שאר החלוצים היו חדים התוצאה הייתה אחרת לגמרי.

אלי גוטמן כינס אסיפה לפני תחילת האימון ואמר לשחקנים: "ארבעים הדקות הראשונות דווקא היו בין הטובות שלנו העונה, חבל שלא ידענו לנצל זה. היינו צריכים להיות מרוכזים יותר במצבים הנייחים, אנחנו עדיין צריכים לעבוד על הצד המנטלי אחרי המשחקים בליגת האלופות. יש לנו הרבה מקום לשיפור בעניין הזה. יש משחקים כאלה וצריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה, כדי לדאוג שזה לא יחזור".

המצב בהנהלה יכול להביא את השחקנים לבוררות בהתאחדות

אך לא רק במשחק עוסקים בהפועל. האדומים ממתינים בסבלנות לחלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב, ובקרב השחקנים קיים חשש גדול מהבלגן שיש בהנהלת הקבוצה ובעיקר בין צמד הבעלים, אלי טביב ומוני הראל. השחקנים הבכירים המועמדים לעזוב בינואר הם: דגלאס דה סילבה, גילי ורמוט, איתי שכטר ו-וינסנט אניימה, שמקווים לעבור לאירופה, כשאל רשימה זו מצטרפים גם דני בונדר, שמחזיק בהצעות מרוסיה ומסיים את חוזהו בקיץ, ועוד מספר צעירים כמו ויקטור מרעי ויהודה חוטה, שאינם זוכים לדקות משחק כמעט ורוצים לעבור לקבוצה אחרת בליגה. בחוטה כבר מתעניינות הפועל רמת גם והפועל אשקלון, שעשויות לפנות להפועל תל אביב במטרה להשאיל את הבלם בינואר עד תום העונה.

הדאגה בקרב שחקנים אלה היא שחוסר הוודאות בהנהלה והיחסים הגרועים בין הבעלים יטרפדו מעברים בשל חוסר הסכמה בין טביב והראל. אותם שחקנים חוששים כי אם יגיעו להבנות עם אחד מהבעלים, הרי שהשני יטיל וטו על מעבר ולהיפך. המשמעות במקרה כזה היא שהסוכנים של אותם שחקנים, ובעיקר של אלה המובילים, ימליצו לפתוח הליך בוררות שייקבע את סכום העברה של שחקן כזה או אחר אם אכן תגענה הצעות רציניות מקבוצות באירופה, כך שלא מן הנמנע שנראה שחקנים כמו שכטר, ורמוט ודה סילבה מגיעים עד להתאחדות על מנת לקבוע את מחיר כרטיס השחקן שלהם בינואר הקרוב.

"אף אחד מאותם שחקנים לא רוצה להגיע לבוררות עם הנהלת הקבוצה ולסיים בצורה מכוערת את הרומן שלו בהפועל תל אביב", אמר היום מקורב לשחקנים. "עם זאת, כולם רואים מה קורה בהנהלה, ואסור שזה יבוא על חשבון השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully