וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "מקווה שהניצחון ייתן לנו ביטחון"

מאמן בית"ר הסתכל קדימה אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה. שירזי לשחקניו: "לא הגעתם מוכנים, מגעיל אותי איך שאתם נראים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שבת) ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים וניצחון חוץ ראשון העונה, כשגברו 0:2 על הפועל חיפה בקרית אליעזר בזכות צמד של חן עזריאל (5 ו-40). הצהובים-שחורים של אורי מלמיליאן חלפו על פני הפועל אשקלון ועלו למקום ה-12 ודומה שהם סוף סוף מתחילים להתאושש מפתיחת העונה האיומה שלהם. מנגד, בקבוצה של ניצן שירזי ניכר רפיון רב חמישה ימים בלבד לאחר שנראו טוב מאוד בדרבי מול מכבי חיפה ונפרדו ממנה ב-0:0.

שירזי: "יש לנו נכות מחשבתית"

מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי, שזעם על שחקניו במחצית המשחק וביצע שני חילופים מיד עם העלייה לשנייה, אמר: "אני לא חושב שאנחנו בתקופה לא טובה. בחמשת המשחקים האחרונים עשינו ארבע פעמים תיקו והפסדנו פעם אחת. יש לנו בעיה כשאנחנו באים כביכול פייבוריטים. יש לנו איזו נכות מחשבתית כזו. כנראה שצריך לחכות למשחקים בהם נבוא כאנדרדוגים כדי לנצח.

"כל העומס בהתקפה נופל על בן בסט ואנחנו רוצים להתחזק בהתקפה. אבל הבעיה היא יותר בראש, אנחנו לא חושבים טוב, לא מתאימים את עצמנו למשחקים כאלה. במחצית הראשונה שלטנו 70 אחוז מהזמן בכדור, אחרי זה לרדוף אחריהם זה היה גדול עלינו. במחצית ניסיתי להעיר את השחקנים ושייראו טוב יותר, אבל זה לא קרה.

"אנחנו קבוצה יותר חזקה מהעונה שעברה, הוכחנו את זה. סבלנו מעליות וירידות תלולות מדי. אנחנו אמנם במקום העשירי, אבל שווים יותר. אנחנו נעשה את הסיכומים במחזור ה-24 או ה-25 ואני מאמין ששם המקום שלנו יהיה גבוה יותר ויהיה תואם יותר את היכולת שלנו".

בהפסקת המשחק השתולל המאמן ניצן שירזי על שחקניו ואמר להם: "מגעיל אותי איך שאתם נראים. יש לכם את הזכות לשחק כדורגל והיום אתם לא מממשים אותה. כדאי לכם מאוד להתעורר במחצית השנייה. זה לא הגיוני איך שהקבוצה הזו נראית. אתם לא הגעתם מוכנים למשחק הזה בכלל". שירזי גם צעק על עדן בן בסט ואמיר אבו ניל ואמר להם: "אתם לא במשחק, כדאי מאוד שתגיעו לפה".

עזריאל: "יש לנו צעירים מצוינים"

מאמן בית"ר ירושלים אורי מלמיליאן, אמר: "אני לוקח את הכדורגל אחרת, אני חושב שניצחנו היום אבל אני מסתכל קדימה. אנחנו עדיין בתחתית. אני מקווה שהניצחון היום ייתן לנו ביטחון. אני אוהב לראות ששחקן נכנס בדקה ה-70 ונותן את כולו. רק כך נגיע לתוצאות. אני לא מסתכל על שחקני בית או שחקני רכש, השחקנים קובעים את ההרכב ולא אני.

"אנחנו מתעסקים בכדורגל, לפעמים יש תקופות טובות ולפעמים פחות טובות. אני שמח שיש שחקני בית שמשחקים צוברים ניסיון וביטחון. אנחנו עוד נראה שהשחקנים האלה שווים את המקום בהרכב. לשחקנים צעירים יש ירידות ועליות וחשוב שניתן להם ביטחון. אני שומע על כל מיני תרחישים בבית"ר ירושלים, אבל אף שחקן לא מועמד לשום מקום. להיות שייך לסגל של בית"ר ירושלים זה לא דבר של מה בכך".

כובש הצמד חן עזריאל: "אני שמח שגרמתי לקבוצה לנצח דרך המקום בהרכב. המשכנו את הרצף המצוין ואנחנו עם הפנים קדימה. יש לבית"ר ירושלים צעירים מצוינים ואני מקווה שנקבל יותר במה. אורי היה שחקן ענק וזה כיף. אנחנו רוצים את שלוש הנקודות גם מול אשקלון ושואפים להיות בצמרת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully