וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "אני מצפה לעליית מדרגה נוספת"

27.11.2010 / 21:22

מאמן בני יהודה ראה שיפור בניצחון על הפועל פ"ת. נעים לשחקנים: "תרימו את הראש". שני זרים יגיעו למבחנים בקבוצה

בני יהודה השיגה הערב (שבת) ניצחון ראשון בחודש נובמבר, כשגברה 0:2 על הפועל פתח תקוה מצמד של פדרו גלבאן והתקדמה למקום השמיני. "כל ניצחון חשוב, גם זה", אמר בסיום המאמן דרור קשטן. "אמרתי כבר בפעמים הקודמות שיש שיפור, נמשיך לעבוד על זה כדי שזה יהיה מושלם. גלבאן כבש צמד, אבל היינו צריכים להבקיע עוד. במשחקים האחרונים השחקנים מבינים מה צריך לעשות ואני מצפה לעוד עליית מדרגה ברמה הקבוצתית. אנו מתרכזים במשחק הבא מול מכבי תל אביב".

בצד השני, מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים ספג לאורך המשחק קללות מאוהדי בני יהודה, זכר לעימות ביניהם לפני מספר שנים. "אני משתדל לא להתייחס אליהם", הבהיר נעים בסיום. המאמן כעס בהפסקה על השער השטותי שספגה קבוצתו, אך לאחר מכן ביקש משחקניו להרים את הראש ולהסתכל קדימה.

"מה ראינו? בני יהודה הייתה יותר טובה ושחקן אחד עשה את ההבדל - גלבאן", הסביר נעים. "חבל שהשחקנים לא הבינו שהוא האיש המרכזי, אולי אני לא הסברתי טוב. בחצי הראשון הגענו להזדמנויות ולא הבקענו, החלק הקדמי לא הציג יכולת טובה ודודו ביטון נקלע ליום פחות טוב. השופט לא קבע את תוצאת המשחק".

איאד חוטבא, שסובב את הקרסול במהלך המשחק, ינוח מספר ימים ויעבור בדיקה. הקשר ישראל זגורי יחזור השבוע לאימונים ובהפועל פתח תקוה מקווים כי יוכל גם לשוב לסגל במחזור הבא. הקבוצה הנפיקה ויזה לקשר הגנאי מוחמד קאדיס, שצפוי להגיע למבחנים במהלך השבוע. גם הניגרי ג'ון אונדונגו צפןי לנחות בתקופה הקרובה למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully