וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "כדאי שהאוהדים יתרכזו בעידוד"

מנג'ר מכבי ת"א התייחס לקריאות נגדו בהפסד 1:0 לקרית שמונה. בן שמעון: "צריך להפסיק לשאול אם אנחנו מופתעים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בדקה ה-71 של המשחק הערב (שבת) בין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה נפל דבר. הצוות המקצועי של הצהובים החליט לבצע חילוף והכניס את תמיר כחלון במקומו של מאור בוזגלו. התגובה של רבים מהאוהדים הייתה חריפה והם החלו בקריאות "תתפטר, תתפטר" לכיוונו של לא אחר מאשר מנג'ר הקבוצה והסמל הגדול שלה, אבי נמני.

מבחינתה של מכבי היה זה ההפסד השני שלה ברציפות והרביעי בסך הכל העונה ואחרי הניצחונות של הפועל תל אביב וכמובן קרית שמונה היום, בתוספת לניצחון אפשרי של מכבי חיפה בדרבי שלה ביום שני, הקבוצה העשירה בישראל רואה את הצמרת מעט בורחת לה.

חדר ההלבשה של מכבי תל אביב היה כמעט דומם בסיום המשחק כאשר רוב השחקנים לא הוציאו הגה, למעט הבלם ניבאלדו שצעק כמה צעקות לאוויר ואמר : "הם לא הגיעו לשום מצב רציני ועדין לא הצלחנו לנצח, איך זה יכול להיות ?". השוער לירן שטראובר לקח קשה מאוד את הטעות שעשה, שבעקבותיה הבקיע ברק בדש את שער הנצחון לזכות קרית שמונה. שטראובר הסתגר בתוך עצמו והעדיף להתבודד בחדר צדדי בסמוך לחדר ההלבשה של הצהובים אחרי המשחק.

"זה הכל עניין של ניצול מצבים", אמר שחקן בקבוצה ל'וואלה ספורט'. "אנחנו לא מבקיעים ולא מנצלים המון מצבים שיש לנו במשחק. אנחנו עושים את השוערים שנגדנו גדולים, כדור אחד ברשת וכל המשחק היה משתנה לטובתנו למרות השער שספגנו. אולי זה עניין של בטחון, אם נבקיע ראשונים, כל המשחקים יראו אחרת", הוסיף השחקן. מאות מאוהדי הקבוצה עמדו ליד אוטובוס הקבוצה בסיום המשחק ולא פסקו מלקלל את אבי נמני ולדרוש את פיטוריו. חלק מהקריאות התייחסו גם להחלפתו של מאור בוזגלו, שאגב, לקח קשה את החילוף שלו ומירר בבכי.

נמני: "ניאבק בוודאות על האליפות"

נמני: "מבחינה מקצועית היתה לנו שליטה מוחלטת גם במחצית הראשונה וגם בשניה. הגענו למצבים והחמצנו, וספגנו גול מטעות חמורה של לירן. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, זה אמנם מחזור 11 אבל אני עומד על כך שניאבק בוודאות על האליפות". על הקריאות מצד הקהל אמר נמני: "זה דברים שקורים. מי שנמצא בתפקיד הזה צריך לשאת את המחיר. גם אני ידעתי שקריאות כאלה יכולות להיות. עברתי הכל בכדורגל ואני מבין את אכזבת הקהל, אבל כדאי שהם יתרכזו בעידוד, כי אפשר לחכות עם הדברים האלה לסיום המשחק, ובזמן שהקבוצה משחקת להתרכז בעידוד שיעלה את הביטחון של השחקנים".

על היריבה שגברה עליו הערב, אמר נמני: "קרית שמונה הסתגרו. אין לי טענות אליהם, הם עשו את העבודה ולצערי מול 11 בהגנה לא הצלחנו לנצל מצבים". על השינויים התכופים בסגל אמר המנג'ר: "יש דברים שאין לי ברירה, חילופים בגלל פציעות, לצערי זו לא הבעיה שלנו. הבעיה היא חוסר ניצול מצבים ושאנחנו סוגפים שערים מצחיקים. לא נגיע למצב של כדור שלג. יש לנו מערכת חזקה ובריאה, נמשיך ללכת זקופים וגאים".

גל אלברמן: "באנו מוכנים אבל היה לחץ היום, והשחקנים שנבחרו כאן ידעו שהם צריכים להתמודד עם לחץ. אני לא אגיד שזה קל אבל זה לא תירוץ. אנחנו לא מחפשים להתחבא. כמו שהדברים נראים אנחנו לא יכולים לשלוף שפנים מהכובע אלא רק דרך עבודה קשה. כולנו באותה סירה, המצב שלנו לא טוב. הפסדנו שני משחקים רצוף, אבל נצא מחוזקים מזה".

"זה ניצחון גדול במשחק בינוני, מי צריך יותר?"

במקביל לכל הצרות של מכבי תל אביב שבאו לידי ביטוי על הדשא וביציעים, מאמנה לשעבר רן בן שמעון צעד בגאווה לכיוון חדר ההלבשה ונהנה מקריאות תמיכה של הקהל בצהוב. אחרי הכל, הוא סגר מעגל כשניצח בבלומפילד וגם החזיר את קבוצתו למקום הראשון בליגת העל, וכמה שבמכבי תל אביב קינאו בו הערב.

רן בן שמעון התייחס בסיום המשחק לקריאות של אוהדי מכבי תל אביב ואמר: "זו מחווה יפה מאוד, זה מראה על העוצמה של המועדון הזה. אחרי המשחק הזה צריך להפסיק לשאול אם אנחנו מופתעים. ברור שהמקום זו הפתעה לכולם, אבל עם אופי גדול ולב גדול מנצחים משחקים כאלה. היה פה משחק על יוקרה מקצועית. זה ניצחון גדול של קרית שמונה במשחק בינוני, מי צריך יותר? המשחק הזה קיבע אותנו בחלק העליון. יש עוד חיים אחרי זה, יש עוד משחקים אחרי זה וצריך לדעת שיש לנו עוד דרך ארוכה. אנחנו נהנים אבל לא משתגעים".

בן שמעון התבקש להתייחס גם לספסולו של גיא חיימוב ובמקביל ליכולת האדירה של מחליפו דני עמוס, שאמר השבוע בראיון לוואלה! ספורט כי היה רוצה לחזור למכבי תל אביב, מה שמאמנו לא כל כך אהב: "חימוב הוא ילד מקסים, ואם הייתי חושב שהראיונות שלו לקראת מכבי תל אביב מגיעים ממקום רע, הייתי מעיף אותו. הוא מבחינתי פשוט לא היה מוכן מקצועית למשחק הזה, ודני עמוס פשוט היה גדול היום". דני עמוס התייחס למלחמה שלו על המקום בהרכב ואמר: "מה שרן יחליט, אני תמיד אהיה מוכן ומקווה שזה ימשיך. יש פה קבוצה דינמית, מקצועית, שעובדת מצויין והכל דופק, אני מקווה שנמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully