וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א הפסידה 1:0 לקרית שמונה

בדש כבש את שער הניצחון בדקה ה-24 בעקבות טעות חמורה של שטראובר והקהל הצהוב איבד סבלנות וקרא לפיטוריו של נמני

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) הפסד שני ברציפות בליגת העל, הפעם בבית מול עירוני קרית שמונה, שניצחה 0:1. המשמעות - נראה כי ההפסד לעכו במחזור הקודם לא היה מקרי, וכי מכבי תל אביב נמצאת במשבר גדול, בניגוד לכל מה שרמזו אנשי הקבוצה במהלך השבוע האחרון.

יכולת רעה מאוד של רוב השחקנים בצהוב שפתחו את המשחק, טעות נוראית של לירן שטראובר שהביאה לשער של האורחים, ובעיקר קריאות הקהל המקומי להתפטרותו של אבי נמני אחרי חילופו של מאור בוזגלו - אומרים הכל. מכבי תל אביב תצטרך לעשות הרבה מאוד דברים טובים בשבועות הקרובים כדי לתקן את מה שנראה הערב בבלומפילד. המנצחת קרית שמונה חזרה למקום הראשון בליגת העל ותבלה בו לפחות שבוע אחד נוסף.

ברק בדש חלוץ עירוני קרית שמונה חוגג. קובי אליהו
הנגיעה הראשונה שלו בכדור הפכה לשער הראשון והיחיד במשחק. ברק בדש חוגג/קובי אליהו

אולי זה בכלל שוערה לשעבר של מכבי תל אביב, גיא חיימוב, שמנע מהצהובים להבקיע הערב. אחרי הכל, הוא פינה את מקומו בהרכב קרית שמונה לדני עמוס (אחרי ראיון לוואלה! ספורט בו סיפר כי היה רוצה לחזור למכבי תל אביב). עמוס הצדיק לגמרי את הקרדיט שקיבל מרן בן שמעון ועצר כל נסיון של הצהובים להבקיע, במיוחד במחצית הראשונה. במחצית השניה הם כבר היו רחוקים אפילו מהנסיונות, ונראו כבויים לגמרי.

הצהובים נכנסו להלם בדקה ה-24, כשלירן שטראובר הכל כך מנוסה ביצע טעות של טירון, ואיבד כדור לברק בדש. השני, שנכנס כמחליף רק דקה לפני כן, ניצל את זה כדי לכבוש את השער היחיד והכל כך משמעותי של המשחק.

קרית שמונה המאומנת היטב הגיעה אמנם לפחות מצבים, אבל הציגה הנעת כדור מרשימה של קבוצה שראוייה לצמרת ליגת העל. בנוסף, אותו דני עמוס דאג להרגיע את ההגנה, כשסאלח חסארמה הגיע לעוד יום עבודה, ועשה את זה בשקט וביעילות.

לחילופים של נמני ויוסי מזרחי במחצית הראשונה הייתה השפעה אפסית על המתרחש במגרש. מחוצה לו, הייתה להם השפעה היסטרית. בדקה ה-71 היה זה מאור בוזגלו שנקרא לספסל אחרי שהיה בין היחידים שכן כמעט והזיזו משהו במשחק. הקהל ביציעים מאוד לא אהב את זה ובעשרים הדקות הבאות לא הפסיק לקרוא לפיטוריו של המנג'ר, שככל הנראה איבד את החסינות

מהלך המשחק

דקה 11 - הזדמנות אדירה למכבי תל אביב. מאור בוזגלו סובב כדור חופשי מצד ימין, ניבאלדו המשיך בנגיחה לכיוון השער. הכדור עבר את עמוס ונעצר רק בקורה, וההגנה של קרית שמונה הצליחה להרחיק.

דקה 18 - אופיר חמו מסר נהדר לויאם עמאשה, שקיבל כדור ברחבה אבל הסתבך מול לירן שטראובר, שהוציא את מכבי תל אביב מסכנה.

דקה 24 - שער! טעות חמורה של לירן שטראובר שחלם בזמן שפאביצ'ביץ' מסר לו כדור. שוערה של מכבי תל אביב לא הגיע בזמן, וברק בדש שנכנס כמחליף דקה לפני כן ניצל זאת כדי להשתלט על הכדור, לעבור את השוער ולהבקיע מזווית קשה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 29 - גיז'רמו ישראלביץ' קיבל כדור עם הגב בשער והמשיך במסירה נהדרת לעברו של אלירן עטר, שפרץ לרחבה ובעט לשער. דני עמוס יצא מעולה ועצר.

דקה 37 - רוברטו קולאוטי ניסה להפתיע את דני עמוס בבעיטה מ-25 מטרים, הכדור עלה מעל למשקוף.

דקה 45 - רוני גפני קיבל כדור כשהוא חופשי לגמרי בצד השמאלי של הרחבה, אבל בעט לידיים של דני עמוס בהזדמנות האחרונה של המחצית הראשונה.

דקה 50 - כדור חופשי למכבי תל אביב במרחק של 25 מטרים שמאלית לשער של קרית שמונה. מדוניאנין סובב לידיים של דני עמוס.

דקה 66 - דור מלול שלח כדור עומק ליובל אבידור, שפרץ מצד ימין ובעט, אבל דני עמוס הדף לקרן.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ' רוני גפני, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ' (יואב זיו, 80), האריס מדוניאנין (יובל אבידור, 61), מאור בוזגלו (תמיר כחלון, 71), אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו (בני בן זקן, 74), אלרואי כהן (קיילב אקוונוגו, 80), ויאם עמאשה (ברק בדש, 23).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully