וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - קרית שמונה: רנגלוב ייעדר כשלושה שבועות

החלוץ נפצע בשריר הירך האחורי. מדוניאנין וקולאוטי יפתחו. בן שמעון רוצה להצר את חופש הפעולה של מכבי (ספ' 2, 19:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

לירן שטראובר, סאבו פאביצ'ביץ' ומאור בוזגלו הם היחידים בקבוצה עד כה שפתחו בכל 10 משחקי הליגה מתחילת העונה. בעירוני קרית שמונה המצב יציב יותר כשלא פחות משישה שחקנים פתחו בכל המשחקים, ביניהם אורי שטרית ואלרואי כהן, שניהם בוגרי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. גם המאמן רן בן שמעון יפגוש לראשונה את הקבוצה ממנה פוטר לפני כשנתיים.

קרית שמונה מגיעה לבלומפילד כמוליכת הטבלה, והיא גם מדורגת ראשונה בטבלת ניסיונות ההבקעה עם ממוצע של 15.8 ניסיונות למשחק. הצהובים מדורגים במקום הרביעי בטבלה זו עם 14.5 נסיונות למשחק בממוצע. מכבי תל אביב מוליכת את טבלת ממוצע הקרנות למשחק עם מאזן של 73 קרנות מתחילת העונה, ממוצע של 7.3 למשחק. עד כה נערכו שישה משחקי ליגה בין שתי הקבוצות, קרית שמונה ניצחה בשלושה, הצהובים בשניים ואילו משחק אחד הסתיים בתיקו.

המפגש הראשון בהיסטוריה בין השתיים נערך בעונת 2007/8, אז ניצחה קרית שמונה 0:1 במשחק בו ספג אבי נמני כרטיס אדום. המפגש הבא ביניהן הסתיים בתיקו 2:2 כשיובל אבידור כבש צמד לקרית שמונה, ובמשחק השלישי באותה עונה ניצחו הצפוניים 1:3 במשחק בו נכחו נציגים של משרד החקירות וייצמן יער לאור השמועות על כך שרן בן שמעון כבר היה חתום אצל היריבה. בעונה הבאה שוב ניצחה קרית שמונה את מכבי תל אביב 0:1, והפעם זירזה את פיטוריו של בן שמעון מהצהובים, אך הפסידה את שני המפגשים הבאים באותה עונה.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

הבוקר (שישי) קיבלה מכבי בשורה לא נעימה כשהתברר כי החלוץ הבולגרי שלה דימיטאר רנגלוב ייעדר לתקופה של כשלושה שבועות, זאת לאחר ששב פצוע ממשחק נבחרתו נגד סרביה (1:0). מבדיקת אולטראסאונד שנערכה לחלוץ נתגלה כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי, רנגלוב קיבל זריקה ולא יהיה כמובן בסגל למשחק נגד קרית שמונה, כמו הקשר שרן ייני, שלא התאמן כל השבוע בשל פגיעה בקרסול. גיז'רמו ישראלביץ', שנעדר מהאימונים בשל מחלה, חזר להתאמן, אולם הוא עדיין בספק למשחק.

האימון שערכו הצהובים הבוקר היה למעשה היה האימון הראשון שנערך בסגל מלא (למעט רנגלוב הפצוע) זאת לאחר שובם של כל שחקני הנבחרות. סאבו פאביצ'ביץ' שתופקד במחצית הראשונה נגד הפועל עכו כמגן ימני במחצית הראשונה, ישוב לעמדת הבלם, לצידו של ניבאלדו. דור מלול ישחק כמגן ימני.

נמני ומזרחי ערכו, שוב, לא מעט שינויים בהרכב, כאשר יואב זיו, אבי סטרול, ג'יבריל סידיבה ורנגלוב הפצוע איבדו את מקומם בהרכב. רוני גפני יפתח כמגן שמאלי במקום זיו, אלברמן ישחק בקישור במקום סידיבה, בעוד רוברטו קולאוטףי, שנכנס כמחליף מול עכו, יתפוס את מקומו של הבולגרי הפצוע.

עירוני קרית שמונה:

הניצחון על מכבי נתניה במחזור הקודם החזיר הרבה ביטחון לשחקנים של רן בן שמעון שלפני כן לא ניצחו בשלושה משחקים רצופים. למרות זאת, בן שמעון תרגל שינוי בהרכב כשקיילב אקוונוגו, שרק לפני שבועיים נופה מהסגל, תורגל בהרכב במקומו של ברק בדש, כשגם אופיר חמו נמצא בתמונת ה-11. במהלך ההכנות השבוע בן שמעון אמר לא אחת לשחקניו: "במכבי תל אביב יש הרבה שחקנים עם יכולות אישיות גבוהות, תשחקו כמה שיותר קרוב אליהם ואל תתנו להם חופש פעולה". הקשר הזמבי ווילאם נג'ובו סובל ממתיחה וייעדר. מלבדו, כל שחקני הסגל כשירים לעמוד לרשות המאמן.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין

הקשר הבוסני, שאכזב בשבוע שעבר ואף הוחלף בהפסקה נגד הפועל עכו, הפתיע את הצוות המקצועי לאחר שגילה יכולת טובה מאוד במדי נבחרתו באמצע השבוע, כשכבש שער ובישל בניצחון של בוסניה נגד סלובקיה (2:3). מדוניאנין תוכנן לרדת לספסל אלא שבצוות המקצועי לא היו אדישים לגבי יכולתו כאשר גם הפציעות של ייני וישראלביץ' שיחקה לטובתו של הקשר, שאמור לשוב להרכב הקבוצה. באימון יום חמישי שוחח איתו המנג'ר אבי נמני באריכות במהלך האימון, ובקרית שלום מחכים שהקשר המוכשר ישוב להציג את אותה יכולת שאפיינה אותה בתחילת העונה.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב

השוער שמושאל ממכבי תל אביב, יצטרך להוכיח כי בין הקורות של קרית שמונה עומד כישרון ושוער מצוין לא פחות מלירן שטראובר הוותיק. הופעה טובה של חיימוב תשלח מסר לאבי נמני כי היכולת הטובה שלו מתחילת העונה איננה מקרית ושבקרית שלום יכולים לבנות עליו כיורש העתידי.

הרכבים משוערים:

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ' רוני גפני, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', האריס מדוניאנין, אלירן עטר, מאור בוזגלו, רוברטו קולאוטי.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו (קיילב אקוונוגו), אלרואי כהן, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully