וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "אנחנו לא מחפשים יופי, אלא מחפשים נקודות"

15.11.2010 / 22:01

מאמן סכנין נשם לרווחה לאחר ניצחון הבכורה על הפועל פ"ת ובטוח שגם היכולת תשתפר. נעים: "לא חלמתי על תוצאה כזו"

ליגת העל סגרה הערב (שני) את השליש הראשון של העונה, וכעת אין כבר קבוצות ללא ניצחון. בני סכנין התארחה באצטדיון וינטר אצל הפועל פתח תקוה, לה לא הפסידה מעולם במשחק חוץ, וגם הפעם השיגה את שלה עם ניצחון בכורה העונה ו-0:1 על הקבוצה של האקס יובל נעים. כעת לסכנין חמש נקודות במקום ה-15 מתחת לקו האדום, לעומת שש של הפועל תח תקוה במקום ה-14.

נעים: "לא נתנו לב ונשמה"

"אנחנו לא מחפשים יופי, אנחנו מחפשים נקודות" ,סיכם סלובודאן דראפיץ', מאמנה של בני סכנין, בצורה הטובה ביותר את המשחק. "זה מה שרצינו וזה מה שהשגנו. סגרנו ויצאנו למתפרצות כי אנחנו לא במצב של לשחק כדורגל. אנחנו צריכים נקודות בשביל שלשחקנים יחזור הביטחון. בעתיד נשחק יותר יפה".

על הבעיות בהתקפה אמר המאמן: "אנחנו מחפשים פתרונות לחוד. שיחקנו יותר טוב מבשבוע שעבר וזה היה מספיק כדי לנצח. אנחנו צריכים להתחזק ומאמינים שבינואר נביא כמה שחקני התקפה טובים שיריצו אותנו קדימה. יש לנו חמש נקודות ואנחנו עדיין מתחת לקו האדום. אני מאמין שעם קצת ביטחון, הקבוצה הזאת תשחק כדורגל הרבה יותר טוב".

מן העבר השני, איך לא, אכזבה גדולה. יובל נעים רצה לסגור חשבון עם סכנין, אך הפועל פתח תקוה שלו חזרה למסלול ההפסדים אחרי הניצחון בטדי. "משחק חלש מאוד שלנו, הכי גרוע מאז שהגעתי", אמר המאמן. "בכזה משחק מקבלים גול שטותי ומפסידים. לא חלמתי על תוצאה כזאת. זה חבל מאוד, אבל יש גם ימים כאלה. לא שיחקנו טוב למרות ששלטנו ברוב הדקות. זה לא המשחק שלנו, כדורים לא הגיעו לחלוצים ובסך הכל היה משחק רע של כולם ואני לא מוציא את עצמי. לא נתנו לב ונשמה, הרבה שחקנים לא הגיעו למשחק וספגנו שער מבעיטה אחת".

לגבי המשך המאבקים בתחתית אמר נעים: "אני אופטימי. כשהגעתי לכאן ידעתי שיהיו גם ימים כאלה. עד המשחק הזה היו לנו משחקים טובים וזה לא מה שאני מצפה. חבל שאכזבנו את הקהל. התוצאה רעה מאוד ונצטרך להשיג נקודות במקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully