וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני ק"ש הביסה 0:3 את מכבי נתניה

הדס גרינברג

13.11.2010 / 20:33

צמד ובישול של אלרואי כהן סידר לק"ש ניצחון אחרי שלושה מחזורים. בן שמעון: "אבסורד שחזרנו לפסגה במשחק בינוני"

עירוני קרית שמונה גילתה הערב (שבת) הרבה בגרות. שלושה משחקים ברציפות לא הצליחו שחקניו של רן בן שמעון לרשום ניצחון, מה שגרר כבר את הדיבורים על כך שהקבוצה המפתיעה הולכת ודועכת. אך היום קרית שמונה הוכיחה שהיא ממש לא אפיזודה חולפת. הקבוצה הצפונית הביסה 0:3 בבית את מכבי נתניה במסגרת המחזור העשירי בליגת העל, חזרה למסלול הניצחונות ועלתה באופן זמני למקום הראשון בליגה. מי שחזר לעצמו לאחר דעיכה מסוימת במחזורים האחרונים הוא אלרואי כהן, שכבש צמד ובישל את האחרון לוויאם עמאשה, והיה טוב בשתי דרגות מכל שאר השחקנים על המגרש.

מנגד, נראה שמכבי נתניה נמצאת במגמה הפוכה מהיריבה שלה הערב. הקבוצה של ראובן עטר, שפתחה את העונה באופן נפלא ואפילו ניצחה 0:4 את הפועל אשקלון לפני שני מחזורים, נראית לא טוב וספגה כבר הפסד שני ברציפות לאחר שבמחזור הקודם ירדה מנוצחת בקופסה על ידי הפועל עכו. לקבוצה מעיר היהלומים יש עדיין 15 נקודות, אבל נראה שאם לא תחזור לעצמה, היא עוד עלולה להיקלע לפלייאוף התחתון.

המאמן המנצח רן בן שמעון אמר בסיום: "חזרנו למקום הראשון וזה קצת אבסורד שזה במשחק בינוני שלנו. נתניה היא קבוצה חזקה שנתנה לנו פייט. שער מוקדם יכול לגרום לשחקנים לעלות או לרדת, אצלנו השחקנים ירדו. ידענו היום לשלוט ולא לספוג כשנתניה שלטה". בן שמעון התייחס ליכולת של המצטיין אלרואי כהן: "אלרואי עם פתיחת עונה מצוינת, הוא שחקן נפלא ויש לו פוטנציאל ענק והוא יממש אותו אם יישאר צנוע ויתנהג נכון".

אלרואי כהן הוסיף: "אני שמח שהשנה אני ממשיך את העונה שעברה. היה משחק קשה פיזית ומנטלית ואני שמח שעברנו אותו ומגיעות מחיאות כפיים לצוות המקצועי". על משחק הנבחרת הקרוב: "משחק הנבחרת חשוב ויש זימונים חדשים. מקווה לייצג את הנבחרת בכבוד".

ראובן עטר: "זה לא מה שציפיתי שיקרה, במיוחד שעבדנו לפני המשחק על פתיחה חזקה ובכל זאת ספגנו מוקדם. המחצית הראשונה הייתה יחסית טובה, הגענו למצבי הבקעה ושלטנו. מחצית שנייה הרבה פחות טובה, שחקנים איבדו את העמדות שלהם וספגנו. יש ליגה קשה וכשלא כובשים משלמים על זה ודי הפקרנו את ההגנה במחצית השנייה. מגיעות הרבה מחמאות לקרית שמונה".

מהלך המשחק

דקה 1: גול! בדש פרץ באגף ימין, העביר לרוצ'ט שבישל לכהן, שבעט פנימה. 0:1 מוקדם לקרית שמונה.

דקה 6: עמאשה מסר לבדש, שהעביר לכהן שנגח קרוב לשער.

דקה 7: עזרא פרץ באגף שמאל, אך בעט אלכסונית מעל הקורה.

דקה 12: עזרא נשאר לבד מול חיימוב, אך בעט היישר לגופו.

דקה 38: רוצ'ט מסר כדור שחתך את הגנת נתניה, עמאשה נשאר לבד מול השוער אך לא הצליח להשתלט על הכדור.

דקה 52: מוגרבי וסבע פרצו, עברו את הגנת קרית שמונה ונשארו לבד מול חיימוב. מוגרבי מסר לסבע, אך הוא החמיץ ממצב מצוין.

דקה 69: גול! מבצע אישי של כהן, שעבר שני שחקנים ולא התבלבל גם מול אריאס. 0:2 לעירוני קרית שמונה.

דקה 77: גול! כהן קיבל מסירה באגף שמאל, שלח לאמצע, שם חיכה עמאשה שכבש. 0:3 לקרית שמונה.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש (אופיר חמו, 46 (בני בן זקן, 82), אלרואי כהן (שלומי אביסדריס, 84), ויאם עמאשה.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, טל מעבי, מריאנו קפוראלה, ליאוניד קרופניק, אוראל דגני (עדי נמני, 77), קובי דג'אני, מאור אסור (ניר נחום, 63), חן עזרא, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully