וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - אשדוד 0:0. קשטן: "חסר השפיץ של הנעל"

הזהובים שלטו והגיעו למצבים קורצים, אבל יוסי שקל הותיר את התוצאה מאופסת. קשטן: "כל חלקי הקבוצה הציגו כדורגל מודרני"

ברני ארדוב

וידאו: נועם אשל

במ.ס. אשדוד חלמו בעונה שעברה על תואר ראשון למועדון והגיעו לחצי גמר גביע המדינה. אלא ששם המתינה להם בני יהודה, שעם קצת מזל ניצחה בדו קרב מהנקודה הלבנה ומנעה מהקבוצה מהדרום השתתפות היסטורית בגמר. הערב (שבת) הייתה לאשדוד הזדמנות לנקום בכתומים בבלומפילד, ועל הדרך לתקן את הרושם מהשמינייה שספגה הקבוצה מבית"ר ירושלים בגביע הטוטו באמצע השבוע, אבל היא הציגה רק מחצית אחת טובה, ושתי הקבוצות נפרדו ב-0:0 מאכזב.

בני יהודה חזרה בשבוע שעבר מפיגור כפול ל-2:2 בקרית שמונה, אבל בסך הכל מציגה חוסר יציבות מאז פתיחת העונה ועדיין לא חיברה שני ניצחונות רצופים. הזהובים שיחקו טוב הערב והיו עדיפים על אשדוד, אבל חוסר ריכוז מצד שחקני החוד יחד עם יכולת טובה של שוער אשדוד יוסי שקל הותירו אותם מאוכזבים. הזהובים נראו טוב, אבל יצאו רק עם נקודה מהמשחק הביתי, ואם בתחילת העונה היו ציפיות כי דרור קשטן ושחקניו ימוקמו גבוה בטבלה, הרי שכיום ברור שלזהובים יש לא מעט בעיות אשר מונעות מהם למצות את הפוטנציאל הגלום בחומר השחקנים שלהם.

שתי הקבוצות הציגו בדקות הפתיחה כדורגל התקפי ושוטף, כשהכדור נע במהירות מרחבה לרחבה, אבל לא נרשמו מצבים קורצים במיוחד. בהמשך, כצפוי, המשחק הפך מעט אטי יותר, אך נותר פתוח ומהנה, כשרק שערים חסרים בו והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

במחצית השנייה בני יהודה שלטה בצורה מוחלטת, אבל יכולת מצוינת של יוסי שקל בשער אשדוד, יחד עם חוסר ריכוז מצד שחקני החוד הזהובים, הותירו את התוצאה מאופסת, למורת רוחם של אוהדי המארחת ביציעים. בסיום נפרדו הקבוצות ב-0:0 וחילקו ביניהן את הנקודות.

מהלך המשחק

דקה 16 - הגבהה של פדרו גלבאן הגיעה לעמרי אפק, שבעט מתוך רחבת אשדוד החוצה.

דקה 20 - הזדמנות גדולה לאשדוד, כשסארקי פרץ מצד ימין, מסר לעידן שריקי וזה החמיץ מול איינוגבה, שקלט את הבעיטה.

דקה 33 - גלבאן שלח את אפק לרחבת אשדוד, והאחרון בעט היטב, אך יוסי שקל היה במקום ועצר את הכדור.

דקה 46 - פתיחת המחצית השנייה הייתה של אשדוד, כשסטפן קינגווה בעט בעוצמה מרחוק, אך הכדור טס החוצה.

דקה 54 - שוב יוסי שקל הציל את אשדוד מספיגה, לאחר שהמחליף משה ביטון הגיע מולו ובעט היטב, אך השוער עמד טוב ועצר את הבעיטה.

דקה 87 - כדור קרן של אשדוד הגיעה למתן אוחיון, אולם איינוגבה עצר מצוין ומנע מבני יהודה לספוג.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עמרי אפק (משה ביטון, 48), שלו מנשה (אסי בלדוט, 80), פדרו גלבאן, פיני בלילי (איליה יברויאן, 70).

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון (אמיר לביא, 79), סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי (עדן בטיט, 75), דימיטאר מקרייב.

מאמן אשדוד ג'ון גרגורי נשמע מרוצה בסיום: "יכולנו לגנוב שלוש נקודות מהמשחק הזה, ולא היינו ראויים להן, אבל כבר שלושה משחקים לא ספגנו, ואנחנו יכולים להיות מרוצים מזה. אנחנו מגנים טוב מאוד".

מאמן בני יהודה דרור קשטן אמר: "זו אכזבה גדולה. הצגנו יכולת יוצאת מן הכלל ברוב דקות המשחק, הגענו למצבים, אך לא הפכנו את זה לשערים. מאכזב שלא ניצחנו, אבל אני שמח מהיכולת של הקבוצה. כל חלקי הקבוצה הציגו כדורגל מודרני, אבל היה חסר השפיץ של הנעל".

פיני בלילי: "היה חסר לנו שער, אבל אם נסתכל על חצי הכוס המלאה, אז לפחות שיחקנו טוב, בניגוד לשבועות הקודמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully