וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דייגו מראדונה יאמן את נבחרת אירן?

דיווח בתקשורת האירנית טוען כי ההתאחדות תיפגש עם כוכב העבר. עם זאת, הנשיא מרגיע: "הוא יבוא לבקר, לא לאמן"

מאז פוטר מתפקידו כמאמן נבחרת ארגנטינה בסוף חודש יולי האחרון, דייגו מראדונה מחפש עבודה חדשה. אלוהי הכדורגל הוזכר כמועמד לאמן לא מעט קבוצות ונבחרות בחודשים האחרונים, אם כי אף שמועה לא היתה פיקנטית, משונה ומרתקת כמו הדיווח הבוקר (שבת), לפיו אחד משחקני העבר הגדולים בתולדות המשחק עשוי לאמן את נבחרת אירן, לא פחות ולא יותר.

על פי העיתון האירני "קאבאר ורזחי", נציגים של התאחדות הכדורגל האירנית כבר פנו למראדונה עם הצעה לאמן את הנבחרת הלאומית. אותו דיווח אף טוען כי סוכנו של דייגיטו צפוי להגיע בשבוע הקרוב למדינה האיסלמית על מנת להיפגש עם נשיא ההתאחדות, עלי קפאשיאן.

עם זאת, מספר שעות לאחר הפרסום דאג קפאשיאן להבהיר כי מראדונה לא עומד לאמן את נבחרת אירן בקרוב. "הוא לא מגיע אלינו כדי לאמן, אלא כדי לבקר, מכיוון שהוא רצה לראות את אירן בעבר, ולהיפגש עם מחמוד אחמדינג'אד. הוא רצה לבוא ולבקר לפני שנתיים, אך לא היה יכול".

הרומן של מראדונה ואירן התחיל כבר לפני מספר שנים, כאשר שחקן העבר האגדי העניק לאחמדינג'אד את חולצתו, שנכנסה לאחר מכן למוזיאון במדינה. "אני עם האירנים, בכל ליבי. אני אומר זאת מכיוון שכך אני מרגיש. אני עומד לצד אזרחי אירן", אמר מראדונה כשהעביר את חולצתו החתומה לשגרירות אירן לפני כשנתיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully