וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו יערוך מסיבת עיתונאים ביום שלישי

31.10.2010 / 21:57

הבלם ישפוך אור על מצבו במכבי חיפה. קטן: "אנחנו לא משחקים טוב". פ"ת ניהלה מו"מ תוך כדי משחק באשר לשיתופו של ביטון

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה עבדה קשה הערב (ראשון) באצטדיון רמת גן, שוב לא הרשימה, אבל שער של ולדימיר דבאלישווילי (65) העניק לה ניצחון דחוק 0:1 על הפועל פתח תקוה ואת המקום הראשון בטבלה, לפחות עד השלמת משחקה של מכבי תל אביב מול הפועל חיפה. הירוקים שמרו על מאזן נקי מהפסדים והיה זה ניצחונם החמישי העונה בהפרש של שער אחד בלבד. בשבוע הבא הפועל תל אביב תגיע לקרית אליעזר, וביכולת כזו גם אלישע לוי יודע שיהיה קשה להשיג את הנקודות.

אלישע לוי ממוקד

אריק בנאדו, שלא שיחק גם הערב, יכנס ביום שלישי מסיבת עיתונאים ובה ישפוך אור על מערכת היחסים שנוצרה בינו לבין המועדון, מאז המתיחות שהחלה עם המאמן אלישע לוי. בנאדו מתכנן להודיע במסיבת העיתונאים בנוגע לעתידו, אך מקורביו טוענים כי אין בכוונתו לפרוש מכדורגל. ייתכן שבסופו של דבר ייתכן כי הוא יעזוב את מכבי חיפה בינואר, וביום שלישי ינסח רשמית את מחשבותיו.

"אמנם זה 0:1 קטן, אבל חשוב מאוד", אמר בסיום המאמן אלישע לוי. "הצפיפות של הפועל פתח תקוה פגעה בנו מאוד. לא שיחקנו מספיק מהר ומסודר. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר, כבשנו שער יפה וידענו לנצח את המשחק וזה מה שחשוב".

לוי סירב להתייחס באופן ישיר לביקורת של יעקב שחר על איכות הזרים בקבוצה: "כששחר הגיע לדבר איתנו בכפר גלים הוא רק חיזק אותנו ולא דיבר על דברים כאלה. מוקדם לדבר עכשיו על זר זה או אחר. בסך הכל מה שחשוב הוא שאנחנו צוברים נקודות. היום היינו יותר מהירים, יותר נמרצים וסיכנו יותר את השער מאשר במשחקים קודמים".

קפטן מכבי חיפה יניב קטן, שחזר להרכב הראשון אחרי פציעה ממושכת, אמר: "ניצחנו היום וזה מה שחשוב. לא מתפקידי להעביר ביקורת על שחקנים, אבל אין ספק שהזרים שהיו לנו בעבר הם ברמות שאני לא יודע אם יהיו כאלה לא רק במכבי חיפה, אלא בכלל בישראל. אמנם לא שיחקנו טוב היום, אבל אנחנו במקום הראשון ואני מאמין שהקבוצה תתחבר ותיראה טוב יותר. אנחנו לא משחקים טוב. יש הרבה רגעים שאנחנו לא מניעים טוב את הכדור. אני מאמין שעם הזמן אנחנו נלך ונשתפר".

שלומי אזולאי, שבישל את שער הניצחון, הוסיף: "לא תיארתי לעצמי שאתפוס את המקום בהרכב מכבי חיפה כל כך מהר. מה שחשוב מבחינתי הוא שהצלחתי לשמור על המשכיות גם אחרי שכבשתי שלושה שערים. יש לי חלום לשחק בנבחרת ובטח שמרגישים את זה יותר כשמשחקים באצטדיון הלאומי. ממשחק למשחק אנחנו משחקים יותר טוב. יש לנו הרבה פצועים ויחד עם זאת אנחנו נמצאים במקום הראשון וזה בהחלט אומר משהו על הקבוצה".

בחיפה הביעו אכזבה מהמשחק ההגנתי והודו שהמארחת הגיעה ליותר מדי מצבים. "הם סיכנו אונו פעם אחר פעם בהתקפות מתפרצות, ברוב הזמן היינו מוכנים לזה, בחלק מהזמן לא", אמרו בקבוצה, שם תקפו את העובדה שפתח תקוה הסתגרה דקות ארוכות בחלק המגרש שלה. "קשה מאוד לשחק ככה", אמרו שחקנים בקבוצה. אמיר אדרי היה נחרץ יותר ואמר: "אם מישהו לא זוכר אז אנחנו נמצאים כרגע במקום הראשון. הטבלה לא משקרת. אנשים באים בטענות למכבי חיפה שלא שיחקה טוב, אבל צריך לבוא בטענות לפתח תקוה. זה היה בונקר. בצורת משחק כזו אף אחד לא נהנה, כולם מפסידים. צריך לזכור שאנחנו קבוצה צעירה".

דודו ביטון מבולבל

למרות ההפסד, בהפועל פתח תקוה היו מרוצים מאוד מהתצוגה במשחק, ואף שיבחו את הקשר ג'וניור ויסה, שהתעלה והפגין משחק טוב. עם זאת, הסיפור המרכזי בקרב הקבוצה בסיום עסק בעיקר בהיעדר רגל מסיימת במשחק. לרגל המסיימת הזאת קוראים דודו ביטון, והוא ישב הערב על הספסל לאחר שבמהלך השבוע לא תורגל בהרכב הראשון של הקבוצה בהוראת ההנהלה.

עוד לפני המשחק וגם במהלכו כמעט והתרחשה תפנית דרמטית, כאשר פתח תקוה עוד ניהלה משא ומתן עם בית"ר נס טוברוק בנוגע לשיתופו של השחקן במשחק. בפתח תקוה מנסים לשנות את ההסכם מול טוברוק, ונראה כי העובדה ששם לא נענים לבקשתם גרמה למאמן יובל נעים להכניס היום את כל שלושת החלוצים שלו מהספסל (אלון תורג'מן, אור פישבין, שלומי אזולאי) מלבד ביטון. יש לציין כי ההחלטה לכלול את ביטון בסגל התקבלה כשעתיים לפני תחילת המשחק, כשנראה היה שהשחקן מבולבל מאוד מהעניין. בהפועל פתח תקוה אמרו הערב: "כל השבוע ביקשנו להיפגש עם אריק איזיקוביץ' והוא סירב. זאת התוצאה".

עוד לפני המשחק אוהדי הפועל פתח תקוה ניסו ליצור עימות עם יובל נעים והקומץ קרא בגנותו של המאמן. לקראת סיום המשחק התעמת נעים עם הקהל, ואף סינן לעברו מספר מילים. נעים התייחס לחילוקי הדעות שהיו לו עם האוהדים של פתח תקוה: "אני בטוח שהכל יסתדר ביני לבין הקהל של הפועל פתח תקוה. בסך הכל זה קהל טוב ואני מאמין שיחד איתי הקבוצה תגיע להישגים טובים".

המאמן ניסה להסביר מה גרם להפסד הדחוק: "במשחק כזה כשמגיעים לשלושה ארבעה מצבים טובים, צריך להיות שחקן שלנו שידחוק פנימה. בסך הכל השחקנים רצו טוב והקבוצה נראתה טוב היום, יותר טוב ממה שהיא נראתה כל העונה. אני בסך הכל אופטימי".

נעים סירב להתייחס לכל סוגיית דודו ביטון: "לא צריך לשאול אותי עליו. צריך לדבר על אלה שכן שיחקו. היו ארבעה או חמישה שחקנים שלא שיחקו עד עכשיו בליגה והציגו היום משחק הרואי. אין לי טענות לשחקנים, עשינו את המקסימום. אנחנו ממשיכים הלאה, הפועל פתח תקוה תיראה טוב מאוד. צריך לזכור שאני הגעתי למצב נתון. מאז שהגעתי עצרנו את שרשרת ההפסדים וזה חשוב. כבר היום ראיתם קבוצה תוססת שנלחמת. אני מאמין שנצרף עוד ארבעה שחקנים. הקהל יכול להיות גאה בקבוצה הזו, שנתנה פייט לקבוצה עם תקציב פי ארבעה או חמישה משלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully