וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פ"ת מעריכים: דמארי לא ימשיך עונה נוספת

31.10.2010 / 17:01

היכולת של החלוץ תוביל כנראה למכירתו: "בארץ לא יעמדו בעלויות". דוד: "הראנו עוצמה ולא ספגנו". פרדה מחכה לעונש

במכבי פתח תקוה מעריכים שעומר דמארי לא ימשיך עונה נוספת בקבוצה ויעזוב בתום העונה, כנראה לאירופה. לשחקן אין תג מחיר, אבל ההערכה היא שבפתח תקוה ידרשו עליו כשני מליון יורו. "אף קבוצה בארץ לא תוכל לעמוד בסכומי רכישת כרטיסו", הבהירו במועדון, שם מעוניינים שהשחקן יתרכז כרגע בעונה הנוכחית. אפשרות אחרת היא שדמארי יושאל לקבוצה גדולה, על מנת לצבור ניסיון באירופה ומשם לנסות ולמכור אותו. "הוא יימכר בסכומים גבוהים בהרבה מאשר גולן נמכר לבלגיה", העריכו אמש.

כפי שכבר פורסם, דמארי צפוי לקבל זימון לנבחרת. לגבי טל בן חיים ועומר גולן, שנופה מהסגל לקרואטיה ויוון בגלל שלא הגיע לבדיקות רפואיות (סבל משבר באף), עדיין לא התקבלה החלטה.
בפתח תקוה מרוצים מאוד מהניצחון שהושג אמש על הפועל רמת גן. פרדי דוד אמר לשחקניו במחצית, אז התוצאה הייתה מאופסת. "ביקשתי מכם שתגיעו למשחק הזה כמו אל מול הפועל תל אביב. למשחקים כאלה צריך להביא את הדברים הקטנים, לשחק עם סבלנות ושקט. עכשיו תעלו למחצית השנייה ותוכיחו לי שאני טועה". בתוך 13 דקות במחצית השנייה עומר דמארי וטל בן חיים סגרו את הסיפור.

בסיום, נכנסו גם חברי ההנהלה להודות לשחקנים. הקבוצה מרוחקת כעת שלוש נקודות בלבד מהפועל תל אביב שנמצאת, לפחות באופן זמני, במקום השני. "חשוב מאוד שניצחנו, פתחנו את המשחק טוב בחצי הראשון, נחלשנו ובמזל לא ספגנו. הראנו עוצמה של קבוצה כשבמשחק לא הכי טוב שלנו לא ספגנו בפעם הראשונה העונה", אמר דוד הבוקר.

במועדון החליטו כי הקשר דני פרדה ששוב לא נכלל בסגל ייענש כבר בתחילת השבוע הנוכחי ויחזור לסגל. ככל הנראה, מלבד קנס צפוי לשחקן גם עונש חינוכי. רוביל סרסור ורועי בקל לא נכללו בסגל ונראו מאוכזבים מכך. במועדון הסבירו: "יש כאן תחרות גדולה על ההרכב ולא מעט שחקנים מוכשרים. בשבוע הבא שחקנים אחרים לא יהיו בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully