וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "שתי הקבוצות ברמה פחות או יותר שווה"

16.10.2010 / 23:15

מכבי שוב הפסידה להפועל, נמני לא הבחין בהבדלי הרמות: ”יש דברים שתמיד לא עובדים בדרבי”. גולדהאר לשחקנים: "אני לצדכם"

מכבי תל אביב ספגה הערב (שבת) הפסד 1:0 כואב במיוחד בדרבי להפועל תל אביב. האוהדים הצהובים, שכבר הרבה זמן לא טעמו ניצחון בדרבי, שוב יצאו נוגים מבלומפילד וימשיכו לחכות לפחות עד הסיבוב השני כדי לנצח את היריבה האדומה.

בקבוצה מודאגים ממצבו של הבלם אבי סטרול, שנפצע במהלך המשחק. סטרול סובל מפגיעה גם בקרסול וגם בברך, ונבדק מיד עם סיום המשחק על ידי אורטופד הקבוצה. גם ג'יבריל סידיבה ומאור בוזגלו סיימו את המשחק עם מתיחה בשריר, והשניים, כמו גם סטרול, יישלחו מחר לצילומי אולטרסאונד.

בסיום המשחק שוחח גולדהאר עם השחקנים בחדר ההלבשה וניסה לעודד אותם: "אני עומד לצדכם. החוכמה של קבוצות גדולות היא בדרך שבה הן מתאוששות מהפסדים. תתעלו את הכעס והעצבים, ותתרגמו אותם להישגים. יש עוד עונה ארוכה לפנינו".

במהלך המשחק נרשמו מספר תקריות אלימות בין מחנות האוהדים של מכבי תל אביב. בהנהלת האיצטדיון הבהירו: "לא נכנסו שוטרים ליציע, הכוחות היחידים שנכנסו הם כוחות שהוקצו במיוחד מתוך מערך האבטחה עבור התערבות במקרים כאלה". שמונה אנשים נעצרו היום. אחד מהם על זיוף כרטיסים, ושבעה על התפרעויות והפרת סדר.

נמני: "האחריות היא רק עליי"

מנג'ר מכבי תל אביב אבי נמני אמר בסיום: "לצערי, הרבה מאוד דברים לא עבדו. אלה דברים שחוזרים על עצמם בדרבי, כמו ספיגת שער בדקות הראשונות, מה שמשבש לנו את המשחק. גם אם סופגים בפתיחה, צריך לחזור ולשחק בצורה מסודרת ורגועה, אבל לא עשינו את זה למרות שיש לנו הרבה שחקנים עם ניסיון. אנחנו והפועל קבוצות פחות או יותר שוות ברמה, הם יותר מתואמים כי הם משחקים שלוש שנים ביחד. אנחנו נהיה יותר מתואמים ונהווה יריב במשחקי הדרבי הבאים".

נמני הסביר את החילוף של בוזגלו, שהיה אחד המסוכנים בהתקפה של מכבי: "בוזגלו מתח את שריר הירך והיינו חייבים להחליף אותו. עטר בכושר טוב, אבל היה לו קשה להיכנס היום למשחק. עטר בא לקבוצה גדולה ותרם תרומה גדולה גם היום. הוא עוד יתרום בעתיד, הוא שחקן מצוין".

נמני נשאל על היכולת הבינונית של חוליית ההגנה במשחק ואמר: "אנחנו לא מפילים את התיק על אף אחד, אנחנו הבאנו את השחקנים. האחריות היא רק עליי, אני לא מאשים את השחקנים. מדוניאנין שיחק היום כמו ששיחק בתחילת העונה, לא דחפנו מספיק מרביעיית ההגנה קדימה, ולכן נוצרו פערים".

חלק משחקני הנבחרת במכבי הביעו את כעסם על כך שערן זהבי שוחרר מהמסע של הנבחרת מאחר שטען שהוא לא כשיר ובעקבות כך קיבל מנוחה מהמשחקים, ולעומת זאת היום נראה בריא ושיחק בדרבי. שחקן במכבי: "איך יכול להיות שזהבי אמר שהוא לא כשיר בנבחרת, אבל בדרבי נראה כשיר לחלוטין?". זהבי הגיב על כך כשאמר: "בנבחרת עשיתי אימון אחד ולא התאמנתי כמה אימונים. יש שחקנים מספיק טובים כדי להחליף אותי. מעבר לכך, זו החלטה של המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully