וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסאנה דיארה: "בינואר אחפש פתרונות עבורי"

קשר ריאל מדריד לא מרוצה מהפיחות במעמדו. על מוריניו: "לא אדם רע". קסיאס: "השנה הקרב הוא לא רק בין ריאל ובארסה"

רק ביום ראשון האחרון ריאל מדריד הצליחה לצאת מעט מהפלונטר המקצועי בו היא הייתה שרויה עם 1:6 מרשים ביותר על דפורטיבו לה קורוניה, אבל כבר היום מחזיר אותה לסאנה דיארה להתעסק בדברים שמחוץ למגרש.

הקשר הצרפתי לא מרוצה ממעמדו בקבוצה וממספר דקות המשחק להן הוא זוכה בקבוצה הלבנה. "עד עכשיו לא שיחקתי יותר מדי. אני מתחרה עם אלוף עולם (צ'אבי אלונסו) ושחקן שהגיע לחצי גמר המונדיאל (סמי חדירה) על המקום בהרכב וזה לא קל. כרגע אני מאוכזב, בחודש ינואר אחפש פתרונות עבורי".

דיארה אף דיבר בשם חברו לנבחרת צרפת, קארים בנזמה: "גם הוא נמצא באותו מצב בעייתי. אנחנו שחקני כדורגל וכולנו רוצים לשחק. כרגע אנחנו רק בחודש אוקטובר אז יש עוד זמן. יש לנו עוד זמן לקבל קרדיט".

הקשר הצרפתי התייחס אף למאמן החדש של הלבנים, ז'וזה מוריניו, ואמר: "הוא שונה מכל המאמנים שהכרתי ועבדתי איתם. יש לו אישיות מאוד חזקה, והוא יודע מה הוא עושה. אבל בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים ואומרים הוא לא אדם רע".

דיארה, כמו בנזמה, זומנו לסגל נבחרת צרפת על ידי המאמן לורן בלאן, שנזף בחל מהשחקנים, שניהם ביניהם, על האיחור שלהם להגיע למחנה הנבחרת. דיארה התייחס בביטול לטענות, והוסיף לגבי משחק הנבחרת שהוא מעדיף מאוד לשחק כקר במרכז, תפקידו הטבעי, ולא בצד ימין.

היגואין: "התמיכה של מוריניו הייתה חשובה לי"

בתוך כך, שוער ריאל מדריד איקר קסיאס התייחס הבוקר בעיתון "מארקה" לביקורות השונות שהופנו על שיטת המשחק של המאמן ז'וזה מוריניו, וזאת למרות שהבלאנקוס הביסו את לה קורוניה במחזור האחרון 1:6 ומקדימים את ברצלונה בטבלה. "יש לו טאץ' מיוחד, והוא הכניס אווירה שונה", אמר קסיאס והוסיף: "הוא החדיר לשחקני הסגל את הרעיון לחזק קודם כל את ההגנה, והשאר כבר יגיע לבד".

קסיאס התייחס גם למצב בטבלת הליגה הספרדית בתום המחזור השישי, כשולנסיה ו-ויאריאל מקדימות את ריאל וברצלונה. "זו כבר לא מלחמה בין ריאל מדריד לברצלונה. אנחנו רואים שיש קבוצות נוספות כמו סביליה, ויאריאל ואתלטיקו מדריד, ושבקושי יש הבדל ביניהן", אמר קסיאס.

גונזלו היגואין, ששבר בצורת מול לה קורוניה, הודה למוריניו על התמיכה ועל האמון בו. "אין ספק שהמילים שלו היו תומכות והיוו עבורי נחמה", אומר החלוץ הארגנטינאי, "זו הייתה תמיכה חשובה. אמשיך לעבוד קשה כדי להצדיק את האמון שלי בו ולגמול לו.

"תמיד הייתי רגוע", המשיך החלוץ, "לפי שנה הבקעתי הרבה, וכך גם בשנה שלפניה. אני יודע שמתישהו הגולים מגיעים, וזה לא ממש הטריד אותי. קודם התקשינו להגיע למצבים, אבל עכשיו המצב בקבוצה משתנה".

עדכון ראשון 10:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully