וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל יבואה: "בית"ר ירושלים זה משהו מיוחד"

4.10.2010 / 19:38

החלוץ הגנאי התאקלם טוב בקבוצה: "מרגיש כמו בבית". יטוס לחופשת מולדת, במועדון מקווים שהוא לא ינצל זאת לרעה

חלוץ בית"ר ירושלים סמואל יבואה קיבל היום (שני) בצהריים ארכה לאשרת הוויזה שלו, מה שיאפשר לו לטוס מחר לחופשת מולדת בגאנה. השחקן שעזב את ישראל בחודש ינואר ועבר לשחק בבלגיה, לא ראה מאז את ילדיו והאישה שלצידו, והיום, לאחר שהעניינים הטכניים הקשורים ביציאה ובחזרה לישראל סודרו, סגר השחקן את הטיסה לגאנה, ממנה ישוב ביום ראשון.

החלוץ שכבש אתמול את שערו השני בבית"ר ירושלים, התייחס לנושא כשאמר לאתר הרשמי: "אני רוצה להודות לקבוצה שעזרה לי לקבל את כל המסמכים הדרושים על מנת שאוכל לטוס לגאנה ולראות את משפחתי. בכל התקופה בה שהיתי בבלגיה לא ראיתי את משפחתי שלא קיבלה אישור כניסה לבלגיה, לא ראיתי את משפחתי למעלה מעשרה חודשים ואני שמח שניתנה לי כעת ההזדמנות לטוס לגאנה ולבקר את האנשים שכל כך יקרים לי".

חשוב לציין, כי בחופשת המולדת האחרונה שקיבל יבואה כאשר שיחק בהפועל תל אביב, השהה החלוץ את חזרתו ונעדר עקב כך ממספר משחקים חשובים של הקבוצה בליגה ובאירופה, ובעקבות זאת נוצר כלפיו כעס אדיר במועדון שהוביל למומנטום שליל אצלו. בית"ר מקווים כי השחקן יעריך את המחווה ויחזור בזמן כפי שהבטיח.

על ההתאקלמות בבית"ר, אמר השחקן: "אני בסך הכל שלושה שבועות בירושלים, אבל מרגיש כמו בבית. יש במועדון אנשים שעוזרים לי הרבה, יש כאן שחקנים שרעבים לכדורגל ונותנים לשחקנים הזרים הרגשה הכי טובה שאפשר, תמיד שמעתי שבית"ר ירושלים זה משהו מיוחד עכשיו אני מבין על מה מדברים. אנחנו כבר שני משחקים מציגים כדורגל יפה והמשחק מול מכבי חיפה היה משחק שבו כל שחקן רוצה להיות וכל אוהד רוצה לראות. קשה לי לומר אם אנחנו מאוכזבים. נכון שהובלנו אבל איבדנו את היתרון והשוונו בדקה ה-90, אז קצת קשה לומר שאנחנו מאוכזבים. יש לנו קבוצה מאוד כשרונית ובמשחקים האחרונים רואים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully