וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "תמוה שקאנוטו שיחק בנבחרת ארגנטינה"

4.10.2010 / 11:12

במועדון הירוק ממשיכים לתקוף את הבלם: "הוא נבחר בחופזה". כעס על אוהדי בית"ר ששרפו כסאות. זהבי וסילבה מאוכזבים

אחרי הביקורת לה זכה הבלם איגנסיו קאנוטו אמש, במכבי חיפה מתקשים לשכוח את ההופעה של הבלם הארגנטינאי וממשיכים לבקר את החתמתו. "מאוד תמוה שזה הבלם ששיחק בנבחרת ארגנטינה ונחשב לשחקן מבטיח. בכושר הנוכחי שלו, הוא לא יכול להיכלל גם בסגל הרחב של נבחרת ישראל", אמרו בחיפה.

שחקן בקבוצה הוסיף: "בחרו אותו בדרך חפוזה, חבל מאוד שטשיירה לא נשאר". חיפה תנסה לצרף בחודש ינואר בלם אחר במקומו, כשאלון חרזי יצא לאיסלנד על מנת לבחון אפשרות כזאת, שיעקוב אחר רגנר סיגורסון, שכבר היה מועמד לחיפה בעבר, אך עלותו יקרה ולא ברור האם יוחתם בסופו של דבר. בקבוצה משוכנעים כי הטעות של שי מימון נבעה אתמול מחוסר בטחון, שמקרין קאנוטו על ההגנה. "עם דקל קינן מימון הסתדר טוב מאוד. אי אפשר לשחק כשהראש לא רגוע".

המאמן אלישע לוי זכה אמש למחמאות בעקבות החילוף של שלומי אזולאי בעידן ורד והכללת סינטאיהו סלליק ב-11. אזולאי אמר אמש לחבריו: "אני נמצא בתוך חלום". ניר דוידוביץ' ממשיך בתהליך הפיזיותרפיה ולא ברור האם יחזור לפני הפגרה. יניב קטן יחזור לאחר הפגרה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הקשר אדריאן סילבה והחלוץ אלכסנדר זהבי פגועים מאוד מאחר וחשבו כי ישולבו יותר ברוטציה. כפי שפורסם בשבוע שעבר, סילבה שנפגש עם סוכנו פיני זהבי, לא מרוצה ממעמדו וגם ציין זאת באוזני סוכנו. זהבי, שכבר חזר מפציעה, לא מצא עד כה את מקומו בסגל, למרות שדובר עליו רבות בתחילת העונה.

בחיפה כעסו על מספר מצומצם של אוהדי בית"ר שהציתו כסאות ביציע שלהם. "זאת התנהגות ברברית של אוהדים קיצוניים. לא פלא שהמשטרה הגיעה ליציע שלהם", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully