וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין: "מקווים לא לחכות למחזור האחרון כדי להישאר"

הדס גרינברג

3.10.2010 / 12:30

קשר עכו התעודד מניצחון הבכורה העונה: "כל העונה פתחה את העונה בצורה טובה, אולי הפועל חיפה היא אלילת המזל שלנו"

אחרי חבלי לידה קשים של ארבעה מחזורים חגגו אמש (שבת) בהפועל עכו ניצחון ליגה ראשון עם 1:2 על הפועל חיפה. במועדון חילקו מחמאות רבות לג'קו ערפאת, שכבש צמד פרטי, לבלמים גבע ברקאי ואיציק כהן שחזרו להרכב לאחר שהחלימו מפציעות, לאיברהים עבדול ראזק ולמהראן ראדי שהצטיין במשחקו הראשון בהרכב.

מי שנותר מאוכזב הוא הקשר שחר סימן טוב, שלא נכלל בסגל למשחק למרות היכולת הטובה שהציג בשני המשחקים האחרונים. סימן טוב, שכזכור היווה בורג מרכזי בהישארותה של עכו בליגת העל בשנה שעברה, נראה מדוכדך מאוד מהמצב. במהלך השבוע תקיים הקבוצה משחק אימון נגד מכבי חיפה.

מי שמציג יכולת טובה מפתיחת העונה הוא בן בנימין, שזכה לתשבוחות גם מהמאמן אלי כהן שהציג לשחקניו קטעי וידאו של הקשר כדוגמא להשקעה הרבה שלו על המגרש. "סוף סוף ניצחנו", אמר הבוקר בנימין. "אני חושב שזה נותן לנו קצת אוויר להמשך הדרך, אבל אסור להוריד את הראש ולנוח על זרי הדפנה. היו לנו אומנם משחקים יותר טובים מתחילת העונה שבהם לא לקחנו נקודות, אבל לשחק פחות יפה ולקחת נקודות זה חשוב יותר מאשר לשחק יפה ולהישאר קרחים".

בעכו נזכרו שגם אשתקד הניצחון הראשון שלהם הגיע מול הפועל חיפה, אז במחזור השמיני (2:4), כשמול האדומים מהכרמל עכו אף הבטיחה את הישארותה בליגה בדקה ה-90 של המחזור האחרון. "בדרך כלל הולך לנו טוב מול הפועל חיפה", המשיך בנימין. "יכול להיות שהיא אלילת המזל שלנו, אבל במקרים ששיחקנו נגדם אני חושב שגם רצינו יותר מהם למרות שהם קבוצה טובה".

על המטרות של עכו העונה והצהרתו של ערפאת על כך שהקבוצה שואפת לסיים במקומות 1-7 אמר בנימין: "המטרה להישאר בליגה. קשה לי להאמין שנגיע למקומות 1-7, אבל אם נסיים בפליאוף האמצעי זה יהיה בונוס. התקווה היא להישאר בליגה ולעשות את זה כמה שיותר מהר ולא לחכות למחזור האחרון".

בנוגע למשחק המצוין שלו אתמול אמר בנימין: "אני מרגיש שפתחתי את העונה בצורה טובה, אבל כל הקבוצה פתחה את העונה בצורה טובה למעט בגביע הטוטו. אני שנה שלישית בעכו ואני קודם כל שואף שנישאר ליגה ואחר כך כמו כל שחקן אני רוצה להתקדם קדימה להגיע לקבוצה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully