וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון נחתה, באסטוס: "לא יהיה לנו קל"

נועם אשל

27.9.2010 / 20:30

הקשר של ליון כבר מוכן להפועל ת"א. לוברן: "ניצחון יחזיר לנו את הביטחון". הווארד ווב ששפט בגמר המונדיאל ישפוט את המשחק

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ליון הצרפתית נחתה הערב (שני) בישראל, 48 שעות לפני המפגש מול הפועל תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור השני של בית ב' בליגת האלופות. סגנית אלופת צרפת הגיעה למשחק לאחר שהפסידה לראשונה מאז 1994 לסנט אטיין בדרבי (1:0) וירדה מתחת לקו האדום. במועדון שוררת אווירה קשה והאוהדים דורשים את ראשו של המאמן קלוד פואל.

דיאן לוברן אמר לקראת המשחק: "אני לא יודע שום דבר על הפועל. יש שם כנראה קבוצה טובה". על היכולת של קבוצתו שלו אמר לוברן: "לא קל לנו עכשיו, אבל ניצחון יחזיר לנו את הביטחון. למרות כל הבעיות, הגענו לכאן עם ביטחון". המגן השמאלי עלי סיסוקו הוסיף: "אין עלינו שום לחץ. אנחנו שמים בצד את מה שהיה בליגה, מגיעים במוראל גבוה ומאוד רוצים לנצח במשחק"

מישל באסטוס המשיך את הקו של לוברן כשאמר: "קבוצות מנצחות, מספידות. האוהדים כועסים ואפשר להבין את זה, אבל אנחנו באים לנצח בשביל המאמן שלנו. הפועל קבוצה טובה ואני מכיר את דגאלס דה סילבה. זאת הפעם הראשונה שלהם באלופות והם ירצו להוכיח. לא יהיה לנו משחק קל".

21 שחקנים נכללים בסגל של קלוד פואל למשחק. ליסנדרו לופז הפצוע לא הגיע כמו גם סזאר דלגאדו, אדרסון וכריס שפצועים כבר תקופה ארוכה והקשר הקמרוני ז'אן מאקון, שמלכתחילה לא תוכנן לפתוח בהרכב. פואל צירף לנסיעה גם ארבעה שחקנים צעירים: השוער מתיו גורגלאן ושחקני נבחרת הנוער של צרפת קלמון גרנייה, אלכסנדר לקאזט ואישק בלפודיל, שלא מרבים לשחק בקבוצה הבוגרת.

יוהאן גורקוף שחקן ליון (שמאל). ברני ארדוב
יחגוג שער ראשון במדי ליון דווקא בבלומפילד? גורקוף, משמאל/ברני ארדוב

הווארד ווב ישפוט במשחק

הווארד ווב הבריטי ישפוט את משחק ליגת האלופות, שייערך מחרתיים (רביעי) באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות. השופט האנגלי בן ה-39 רשם את אירוע השיא בקריירת השיפוט שלו בקיץ האחרון כששפט את גמר המונדיאל, בו ניצחה ספרד 0:1 את הולנד לאחר 120 דקות. ווב נחשב לשופט חמור סבר, שלא מתחשב בשמות גדולים ומנהל את רוב המשחקים הגדולים בליגה האנגלית, כולל הניצחוןן של מנצ'סטר יונייטד על ליברפול 2:3 לפני שבוע. כמו כן, שפט ווב גם בגמר ליגת האלופות 2009/10, בו ניצחה אינטר 0:2 את באיירן מינכן.

כמה שבועות לאחר גמר המונדיאל היכה האנגלי על חטא ואמר שהיה צריך להרחיק את נייג'ל דה יונג, שבעט בגסות בצלעות של צ'אבי אלונסו וספג רק צהוב בעקבות כך. בנוסף, הרחיק ווב באותו גמר את ג'ון הייטינחה לאחר ששלף לו שני כרטיסים צהובים. השופט האנגלי גם התלונן על חוסר ההגינות של השחקנים שנטלו חלק באותו הגמר, בו שלף לא פחות מ-12 כרטיסים צהובים ואדום. מאמן הולנד ברט ואן מרוויק תקף את השיפוט של ווב ואמר לאחר אותו משחק: "אני לא חושב שהשופט שלט במשחק בצורה טובה. הוא צריך היה להרחיק את קרלס פויול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully