וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל ר"ג: טופוזאקוב יפתח בהרכב

האורדונים הצליחו להכשיר את הבלם הבולגרי, שסובל מפציעת דורבן. בקבוצה מהצפון עסקו בעיקר בהורדת השחקנים לקרקע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

ברמת גן ישמחו לשחזר הפעם את תוצאת המפגש הראשון שנערך אי פעם בין הקבוצות, כאשר בשנת 1969 ניצחו האורדונים 1:2 במשחק חוץ שנערך באצבע הגליל. בעשור האחרון נערכו רק שלושה מפגשים בין שתי הקבוצות הללו, בעיקר כי את רוב הזמן הן העבירו בליגות הנמוכות. שלושת המשחקים התקיימו בעונת 2003/4, כאשר קרית שמונה ניצחה פעמיים ומשחק אחד הסתיים בתיקו.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

הדבר הראשון שהעסיק את רן בן שמעון השבוע היה להוריד את שחקניו לקרקע אחרי הניצחון על הפועל תל אביב בשבוע שעבר. המאמן אף פנה אליהם ואמר: "מדברים על זה שאני צריך להוריד אתכם לקרקע אבל אני מאמין שאתם מספיק בוגרים ולא צריכים שיורידו אתכם". באסיפה המסכמת הקרין בן שמעון קטעי וידאו מהניצחון של הפועל רמת גן על הפועל עכו במחזור הקודם, והדגיש בפניהם: "זה משחק שונה לגמרי מהמשחק נגד הפועל תל אביב. רמת גן כנראה יסתגרו ואנחנו צריכים לבוא מוכנים ולנצח את המשחק". בין שחקני היריבה עליהם שם בן שמעון דגש היו תמיר פור, כשהמאמן הזכיר את משחק הראש הטוב שלו, כמו גם את האיכויות של דימיטאר טלקיסקי וגל לוי בחלק הקדמי. השוער גיא חיימוב, שסבל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, יהיה כשיר וצפוי להמשיך בין הקורות.

הפועל רמת גן:

הדבר שהעסיק את אנשי רמת גן יותר מכל השבוע היה להכשיר את הבלם הבולגרי אלין טופוזאקוב לקראת המשחק. הבולגרי סובל מפציעת דורבן בעקב, אך הוא ערך התאמן בצורה מלאה באימון המסכם שערכה הקבוצה באצטדיון בקרית אתא ויפתח לצד יקיר שינה במרכז ההגנה למרות שאינו כשיר לחלוטין. פאבלו בואנדיה הספרדי ימתין על הספסל.

במהלך השבוע תירגל המאמן שלומי דורה מערך של שני חלוצים במטרה לתקוף וליזום גם במשחק בקרית שמונה, כאשר לירון דיאמנט, שנכנס כמחליף במחזור הקודם נגד עכו והצטיין, יפתח הפעם בהרכב על חשבונו של וובה בראון. הקפטן תמיר בן עמי סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדרות של כשלושה שבועות, כאשר קרלוס צ'קאנה יפתח במקומו כמגן שמאלי.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: אלרואי כהן

יממה לפני הצטרפותו לסגל הנבחרת הבוגרת של ישראל, יצטרך כהן להמשיך להוכיח את היכולת הטובה של פתיחת העונה כדי שלואיס פרננדז יקבל אותו בכושר הטוב ביותר.

הפועל רמת גן: לירון דיאמנט

החלוץ הצעיר שנכנס כמחליף והיה המצטיין בניצחון על עכו במחזור שעבר, יקבל הפעם את חולצת ההרכב ויצטרך להצדיק שוב את האשראי שהוא מקבל מהמאמן שלומי דורה. משחק טוב נוסף של דיאמנט, שיתופקד כחלוץ שני ליד הבולגרי ביבישקוב, עשוי לסלול את הדרך לניצחון חוץ חשוב מאוד, שייתן המון חמצן לרמת גנים בתחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, ווילאם נג'ובו, אלרואי כהן, ויאם עמאשה.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, קרלוס צ'קאנה, קלאודיו ריברו, תמיר פור, גל לוי, דימיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט, קירום ביבישקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully