וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מדאיג אותי שאנחנו לא כובשים"

ה-0:0 בלבנטה הותיר את ריאל עם 6 שערים ב-5 משחקים. גווארדיולה משיב על טענות הפורטוגלי: "לכל קבוצה מגיע כבוד"

ריאל מדריד שוב לא שיכנעה אתמול, כשהתארחה אצל לבנטה, אלא שהפעם היא גם לא הצליחה לנצח ואחרי 0:0 ירדה למקום השני, מאחורי המוליכה ולנסיה. הבלאנקוס אמנם ממעטים לספוג מאז הגעתו של ז'וזה מוריניו, אבל מאזן השערים שלהם בליגה עומד על שישה בלבד בחמישה משחקים.

"כמובן שזה משהו שמדאיג אותי כי אתה חייב לכבוש ולנצח משחקים, ואנחנו איבדנו כבר כמה נקודות", אמר מוריניו אחרי המשחק, "הבעיה היא לא באיכות השחקנים כי הם רגילים לכבוש הרבה. אנחנו טובים בהגנה, ספגנו שער אחד בלבד בשישה משחקים, אבל אנחנו לא מבקיעים. זו הדאגה היחידה שלי כרגע".

לבנטה התמקדה אמש בניסיונות להוציא את ריאל משיווי משקל ומוריניו הוסיף: "רק קבוצה אחת שיחקה הערב כדי לנצח. זו לא ביקורת, כל קבוצה נעזרת בכלי הנשק שיש לרשותה. אם היה תיקו במשחק שלנו נגד ריאל סוסיאדד הייתי אומר שזה הוגן, אבל שני המשחקים בהם סיימנו בתיקו (מאיורקה ולבנטה) היו שני משחקים בהם שלטנו לחלוטין, אבל החמצנו".

גם אלבארו ארבלואה משוכנע שלקבוצתו יש בעיה בהתקפה. "אנחנו צריכים ליטוש ועוד מחשבה כדי לסיים הזדמנויות שאנחנו מייצרים", הוא הסביר. "ידענו שלבנטה תייצר משחק קשה, אבל לא היינו רגועים כדי לייצר את שלוש הנקודות. הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה עובדת בהגנה ועכשיו אנחנו צריכים לשפר גם את ההתקפה".

גווארדיולה לא מתרגש מהביקורת של מוריניו

בברצלונה ניצלו בשמחה רבה את איבוד הנקודות של ריאל כדי לחלוף על פני ריאל. סיידו קייטה (55), צ'אבי (74) וסרחיו בוסקטס (90) היו חתומים על ה-1:3 נגד בילבאו, שמגביר את המוטיבציה בקרב האלופה לקראת האלופה אחרי השלמת ניצחון שלישי רצוף.

עוד לפני המשחק סירב פפ גווארדיולה להתייחס לדברים של מוריניו, שטען שקבוצות בליגה מתבטלות מול בארסה, זאת אחרי הניצחון של ברצלונה באמצע השבוע 0:1 על ספורטינג חיחון. "אין לי מה להגיד על מוריניו", הבהיר מאמן הקטלאנים. "לכל קבוצה מגיע כבוד ושיחקנו נגד קבוצה טובה באמצע השבוע.

"לכל שחקן שעולה לדשא מגיע כבוד, ואם המנג'ר שלהם בחר בהם זה אומר שהם התאמנו כדי לשחק נגד ברצלונה וריאל מדריד", המשיך גווארדיולה להגן על קבוצות הליגה. "זה בלתי אפשרי לשפוט את עבודה של מנג'ר והחלטות שלו מכיוון שלהיות היחיד שנמצא בקשר עם הקבוצה במשך כל השבוע אומר שהוא יודע איזה שחקנים הכי מתאימים לשחק ביום המשחק".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני שמח לנצח במקום שבו תמיד קשה להגיע אליו. אנחנו מתרכזים בנקודות וזה מה שאנחנו מנסים לעשות". על ההרחקה של דויד וייה לקראת הסיום, אמר גווארדיולה: "האירועים התרחשו מהר מדי והייתי רוצה לראות אותם שוב בטלוויזיה".

ובינתיים ב'מירור' מפרסמים שווין רוני נמצא על הכוונת של בארסה בעקבות הצרות שיש לו באנגליה עם הבגידה באשתו. באלופה הספרדית עשויים להציע לו להגיע במקרה שהוא יחליט שעליו לעזוב את ארצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully