וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי עקץ את גולסה באסיפה

15.9.2010 / 12:16

מאמן מכבי חיפה, שזעם על ההרחקה ביקר את הקשר לעיני השחקנים: "מול 11 שחקנים הם לא היו משווים". גולסה שתק

יומיים לאחר המשחק בבאר שבע, מאמן מכבי חיפה אלישע לוי כינס הבוקר (רביעי) אסיפת שחקנים, בה עקץ את הקשר אייל גולסה בנוכחות חבריו לקבוצה. המאמן דיבר גם על אירועי המשחק, שגרר בעקבותיו ביקורות נגד מספר שחקנים והתמרמרות מצד חלק משחקני הסגל.

"אנחנו מרגישים מאוכזבים, כי יכולנו לקחת את המשחק הזה. אפשר לראות שהייתה התלהבות טובה ושבאנו מוכנים למשחק", סיכם לוי, שהחליט לרמוז לקשר שלו ממה הוא מאוכזב: "הצהוב הראשון שגרם להרחקה היה מיותר, לא היה צריך לדחוף. אם לא הצהוב הראשון, אותו שחקן היה נשאר במשחק. מול 11 שחקנים הם לא היו נותנים לנו גול".

בהמשך העיר המאמן לשחקנים: "צריך לשים לב יותר לעבירות ליד הרחבה, הן גורמות למצבים נייחים ואנחנו סופגים צהובים", זאת בדומה לעבירה שביצע גולסה שהובילה לצהוב השני ולהרחקה. לוי המשיך ואמר: "אני קורא ששחקנים ממורמרים. אם יש להם בעיה עם המעמד שלהם, שייכנסו אליי ואסביר להם מהו". גולסה עצמו שתק ולא הגיב לדברים. שחקן בקבוצה אמר: "לפי טון הדיבור אלישע כעס מאוד על גולסה. הוא עשה מעשה טפשי במשחק, אבל לדעתי הלקח נלמד וזה לא פחות חשוב".

"בעונה שעברה היינו פותחים משחק בגול של ארבייטמן או דבאלישווילי ומכאן היה מתחיל המשחק", אמר שחקן בקבוצה אמש. "העונה הכל הולך קשה. הקבוצה מגיעה לפחות מצבים ופחות מסוכנת התקפית". בקבוצה נשמעו קולות להחזיר את תומר חמד, שבלט במשחקי ההכנה, להרכב. חמד הביע בפני חבריו לקבוצה אכזבה גדולה מכך ששלומי אזולאי הועדף על פניו במשחק בווסרמיל. אייל משומר ואריק בנאדו, שבשבועות האחרונים חוו מתיחות מסוימת עם הצוות המקצועי בגלל אירועים שונים, לא שותפו העונה כלל.

לוי מאוכזב מכך שאף אחד מהשחקנים הבכירים לא לקח אחריות על הקבוצה בעקבות היעדרותו של יניב קטן. המאמן הדגיש את הנושא הזה באסיפה המסכמת ביום ראשון, כשביקש מהשחקנים הוותיקים לקחת יותר אחריות, אלא שההרחקה של אייל גולסה שיבשה מעט את התוכניות. שחקנים בקבוצה שיערו כי המחליף של אייל גולסה במחזור הבא יהיה אדריאן סילבה, אלא שעל פי תקנון ההתאחדות הקשר יוכל לשחק. הסיבה: האדום שספג מרחיק אותו מהמשחק הרשמי הקרוב של הקבוצה, שיתקיים ביום שני, מול הפועל עכו. גורם בקבוצה אמר על כך: "זה לא ממש מנחם אותנו, היינו צריכים את גולסה על המגרש בווסרמיל". כזכור, גולסה זכה לביקורת גם מצד חברו הטוב ליאור רפאלוב (אמר לאחר שהוחלף: "למה הצהוב הדבילי הזה, למה הוא התנפל?").

לא בטוח שדוידוביץ' יחזור למגרשים לפני נובמבר

החלוץ אלכסנדר זהבי נבדק בעקבות פציעתו והתברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי, ולכן הוא יחזור לאימונים בהדרגה. זהבי סיפר לחבריו בקבוצה כי למרות שקיבל לאחרונה הצעה מהנבחרת הצעירה של ארצות הברית, הוא מעדיף לשחק עבור נבחרת פורטוגל. סילבה עבר צילום שבו לא התגלה ממצא חריג, מעבר לעובדה שהוא עבר ניתוח בעבר, מה שכבר ידוע לצוות הרפואי.

ניר דוידוביץ' עצמו ממשיך בשיקום וכפי שכבר פורסם ולא בטוח שיוכל לחזור למגרשים לפני חודש נובמבר. קטן אמור לחזור לאימונים בשבוע הבא, אבל החזרה לכושר משחק תיעשה בקצב מבוקר משום שבצוות המקצועי לא רוצים להחמיר את כאבי הגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully