וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה ביקשה מחיפה את מוחמד גדיר

5.9.2010 / 12:11

שחקן הירוקים יחבור אליה לקראת משחקה נגד מונטנגרו. עוזר המאמן גיאורגי דרסיליה ייעדר מהאימונים לאחר שטס לגאורגיה

אחרי התקרית עם המגן אייל משומר, עוזר מאמן מכבי חיפה גיאורגי דרסיליה ייעדר מאימוני מכבי חיפה עד סוף השבוע. כזכור, ביום שישי טס דרסיליה לאימוני נבחרת גאורגיה, שם תתארח נבחרת ישראל ביום שלישי. במכבי חיפה מכחישים שעוזר המאמן קיבל אישור לעזוב לגאורגיה על מנת להביא לשקט בגזרת המגן וטענו כי הוא ביקש לנסוע לחופשת מולדת המשולבת עם המשחק וכי הוא אמור לחזור ביום רביעי בבוקר.

עוזר המאמן, שהמריא כבר ביום שישי לטביליסי, אמור להיפגש עם מאמן נבחרת גאורגיה טימורי קצבאיה, עמו הוא מיודד, אך הודיע לראשי מכבי חיפה כי אין בכוונתו לעזור לאחת משתי הנבחרות, כדי שלא למנוע סיבוכים בעתיד. כזכור, רק בסוף השבוע סיפר דרסיליה לוואלה! ספורט על יחסיו החמים עם המאמן הגאורגי.

משומר עצמו נלקח לשיחה עם המאמן אלישע לוי, לאחר התקרית ובכך הסתיימה הפרשה עם גיורגי דרסיליה. שחקנים בקבוצה טענו כי לא הייתה כוונה למשומר לפגוע בדרסיליה וכי מדובר באי הבנה בין הצדדים. "הפרשה כבר מאחורינו", אמרו בחיפה. במועדון ינסו לצרף שחקן עד תום מועד ההעברות ביום שלישי, אם כי הסיכויים לכך נמוכים מאוד.

ליאור רפאלוב לא למכירה כרגע

הקשר ליאור רפאלוב אינו מוצע למכירה בשלב זה. בחיפה טוענים כי במהלך מועד ההעברות התקבלו הצעות עבור ג'ון קולמה ומוחמד גדיר, מהמדינות הבאות: אוסטריה, הולנד וגרמניה, אך הנשיא יעקב שחר בשיתוף עם לוי החליט שלא לשחרר אותם עד שלא יוגשו הצעות אטרקטיביות יותר עבורם.

הקבוצה שבה להתאמן היום לאחר פגרה של יומיים והיא תארח ביום שלישי את הפועל עכו למשחק אימון. יניב קטן וניר דוידוביץ' ייעדרו מהמשחק וימשיכו בטיפולים. מוחמד גדיר חזר הבוקר להתאמן עם הקבוצה והוא עשוי ליטול חלק בקבוצה כמחליף. יחד איתו חזר להתאמן גם עלי עוסמאן, לאחר שהחמיץ שלושה אימונים של הקבוצה בשבוע שעבר.

בחיפה קיבלו הודעה לפיה גדיר אמור להצטרף עוד היום לנבחרת הצעירה, לקראת משחקה של הנבחרת הצעירה ביום שלישי נגד נבחרת מונטנגרו. גדיר הבקיע את שני השערים היחידים לחיפה בשני המחזורים הראשונים, שהעניקו לקבוצה שש נקודות. גורם במועדון אישר: "גדיר חזר לאימונים ואנחנו שמחים להחזיר אותו לנבחרת הצעירה". עם זאת, גדיר אמור להיכלל בסגל הקבוצה למשחק נגד הפועל באר שבע.

עד סוף השבוע ייעדרו גם שחקני הנבחרות (ליאור רפאלוב, אייל גולסה ועידן ורד) מאימוני הקבוצה. רפאלוב וורד הפגינו יכולת טובה במשחקי הנבחרות שלהם ובחיפה מרוצים מאוד מההתקדמות של האחרון שחזר, כזכור, מוקדם מהצפוי למגרשים. ולדימיר דבאלישווילי (גאורגיה) ופיטר מסיללה (דרום אפריקה) שוהים גם הם עם הנבחרות הלאומיות.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק בירך באימון היום את השחקנים לקראת השנה החדשה. המנכ"ל ביקש להשתתף בצער משפחת אשר, שכואבת את מותו של המנהל המיתולוגי של הפועל חיפה, משה אשר.

עדכון ראשון 10:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully