וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "לפחות נפגוש את ראול"

קשר הפועל ת"א הגיב באכזבה להגרלת שלב הבתים באלופות: "לא אטרקטיבי". במועדון ביררו את עלויות תמוז

בית קשה ולא אטרקטיבי היה החשש הגדול של ראשי הפועל תל אביב לפני ההגרלה. האדומים פנטזו על ריאל מדריד וברצלונה ברמת גן, אבל ייאלצו להסתפק בשמות נוצצים פחות: ליון, בנפיקה ושאלקה של ראול הן יריבות אלופת ישראל בבית ב' של ליגת האלופות. המשחק הראשון של האדומים יהיה בליסבון ב-14 בספטמבר.

הקבוצה ראתה יחד את ההגרלה והרבה שחקנים יצאו מאוכזבים מהיריבות. יחד עם זאת, במועדון מאמינים ביכולתם לסיים במקום שני ולהעפיל לשלב שמינית הגמר. יחד עם זאת, במועדון מאוכזבים וחוששים שהיריבות לא ימשכו מספיק קהל למשחקים באצטדיון רמת גן וההכנסות ממכירת כרטיסים יהיו פחותות מהמצופה.

גילי ורמוט לא הסתיר את אכזבתו מהיריבות: "על הנייר, לא מדובר בהגרלה הכי אטרקטיבית שיכולנו לקבל, אבל אנחנו לא באים רק כדי להשתתף אלא לנסות להוציא נקודות ואולי לסיים במקום שני או שלישי". ורמוט הוסיף בחיוך: "לפחות נפגוש את ראול".

המאמן אלי גוטמן דווקא סבור אחרת: "זה בית מעניין עם קבוצות אטרקטיביות, אמנם לא כמו ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, אבל נגיע כדי לייצג את המועדון בכבוד".

סדר המשחקים המלא:
14.9.10 - בנפיקה - הפועל תל אביב
29.9.10 - הפועל תל אביב - ליון
20.10.10 - שאלקה - הפועל תל אביב
2.11.10 - הפועל תל אביב - שאלקה
24.11.10 - הפועל תל אביב - בנפיקה
7.12.10 - ליון - הפועל תל אביב

מקורבים למועדון פנו ביררו עם בית"ר ירושלים את הדרישות לגבי מכירת טוטו תמוז. בימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא. תמוז חזר להיות מועמד בעקבות הקשיים במגעים מול מ.ס אשדוד לגבי עידן שריקי.

מצלדר: "הפועל היא נעלם גדול"

גם היריבות קיבלו את ההגרלה בשביעות רצון: "זה בית הומוגני, קשה ואיכותי. אני מקווה שהפועל תל אביב, עליה אני לא יודע הרבה, היא קבוצה ברמה גבוהה. כל משחק בבית הזה יהיה תחרותי", אמר מאמן ליון קלוד פואל.

שוער הצרפתים, הוגו לוריס, לא סופר את האדומים: "מדובר בבית מאוזן ונראה שהמאבק על שני המקומות הראשונים יהיה בין ליון, בנפיקה ושאלקה. מצפים לנו שלושה משחקי חוץ קשים, במיוחד באצטדיון האור בליסבון, שם נפגוש קהל חם וקבוצה טכנית".

גם בשאלקה נרשמו חיוכים. המאמן פליקס מגאת: "היה ברור שנקבל בית קשה. ליון הדיחה בשנה שעברה את ריאל מדריד, בנפיקה היא אלופת פורטוגל ועם הפועל תל אביב נצטרך להסתדר. אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה, אבל מדובר בבית לא קל".

השוער מנואל נוייר הוסיף: "לא קיבלנו שמות גדולים למרות שלליון ובנפיקה הרבה ניסיון באלופות. נעבוד קשה כי אנחנו רוצים לעלות שלב". והבלם כריסטוף מצלדר סיכם: "זה בית מאוזן ולא קל. הפועל תל אביב היא נעלם גדול. המפתח מבחינתנו הוא לנצח את משחקי הבית. במבט כולל על שאר הבתים, אפשר להיות מרוצים".

רוי קוסטה, המנהל הספורטיבי של בנפיקה וקשר העבר האגדי, דווקא נתן יותר כבוד: "בית ב' קשה, אבל אנחנו רוצים לעלות. ליון קבוצה חזקה מאוד שבנתה לעצמה שם וניסיון, למרות שהיא לא זכתה בתארים. שאלקה באה ממדינת כדורגל חזקה והפועל תל אביב היא קבוצה לא מוכרת. הבית מאוזן, אבל לא קל. לכל הקבוצות יש היסטוריה וכולן יילחמו על ההעפלה. עבורנו, הצ'מפיונס הוא המבחן האולטימטיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully