וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "נעשה הכל לא לאכזב את האוהדים"

חלוץ הפועל ת"א מוכן לזלצבורג (ד', 21:45, 5 ו-5HD). זהבי ושבחון אמורים לפתוח, רוקי על הספסל. סטיבנס זלזל באדומים

ניר חורי

צילום: עמית גולדשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

הפועל תל אביב יודעת שהיא רחוקה 180 דקות, אולי יותר, מהופעה היסטורית ראשונה שלה בליגת האלופות. מי שתעמוד בדרכה היא רד בול זלצבורג, שכבר חוותה אכזבה בשנה שעברה מול יריבה ישראלית. אז זו הייתה מכבי חיפה, אבל האדומים מנסים להתעלם מההשוואות וינסו להתרכז בהתמודדות הכל כך חשובה (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט 5 ו-5HD).

"אנחנו גאים במועדון שאנחנו מייצגים", אמר אלי גוטמן בפתח מסיבת העיתונאים של קבוצתו. "אנחנו לא מסתפקים בזה ויודעים בדיוק מול מי אנחנו מתמודדים. זו קבוצה טובה שמשלבת יכולות אישיות של שחקנים בתוך מבנה קבוצתי. זו קבוצה מאומנת עם מאמן מצוין. אנחנו צריכים להיות במיטבנו במשחק".

גוטמן נשאל על ההשוואה בין המשחק הזה למשחק מול אוסטריה וינה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית אשתקד, ואמר: "אין קשר בין שני המשחקים. נצטרך להיות ממושמעים טקטית ולהביא את היכולת ההתקפית שלנו למבנה הקבוצתי כדי להשפיע על שחקנים כאלה ואחרים אצל היריב, כמו למשל גונזאלו זראטה. קשה להעריך את התוצאה לפני המשחק".

איתי שכטר, שמקווה להגיע עם תוצאה טובה לבלומפילד בשבוע הבא, הוסיף: "אנחנו בתור שחקני הקבוצה יודעים כמה הקהל חשוב, במיוחד במשחקי החוץ. זה מחמם את הלב שהם מאחורינו באירופה. נעשה הכל שלא לאכזב אותם".

על האפשרות שהפועל תל אביב תשיג כרטיס לליגת האלופות, אמר החלוץ: "לכל שחקן שמשחק באירופה זו הגשמת חלום להיות בליגת האלופות. זה המפעל המפואר ביותר. הדבר הכי חשוב מבחינתנו זה להגיע לשלב הבתים. נעשה הכל במשחק ונעבוד קשה מאוד על המגרש. עכשיו האחוזים הם 50-50. זה מועדון מפואר עם יותר ניסיון באירופה".

עשרות אוהדים הגיעו לאימון המסכם של הפועל תל אביב ולא הפסיקו לעודד את קבוצתם. גוטמן תירגל כמעט את כל ההרכב ששיחק בגומלין מול אקטובה (פרט להצבת בן דיין על חשבון גל שיש). המשמעות היא שיוסי שבחון אמור לפתוח בהרכב יחד עם ערן זהבי, בעוד רומן רוקי יישאר על הספסל. בניגוד למשחקים מול אקטובה ובהמבורג בעונה שעברה, מהמר מאמן הפועל תל אביב על הצד ההתקפי היותר חזק. בקבוצה הביאו דאגה ממצב הדשא ונראה כי מצב הרוח בקבוצה מצוין לקראת המשחק מחר בניגוד ללחץ שהורגש בקזחסטן. וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, ערן זהבי ושבחון ינסו להימנע מלקבל כרטיס צהוב, שכן במקרה כזה, הם יחמיצו את הגומלין.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, יוסי שבחון, איתי שכטר, בן סהר.

סטיבנס מזלזל ביריבה

ברד בול זלצבורג נערכים לרגע האמת. הקבוצה האוסטרית ערכה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות, שבה דיבר הוב סטיבנס על ההכנות לקראת המפגש מול האלופה הישראלית. "אני רועד מפחד, הכל מפחיד לקראת המשחק", אמר בגיחוך המאמן כשנשאל אם משהו מטריד אותו לקראת ההתמודדות. למרות זאת, סטיבנס הדגיש עוד: "גם בשנה שעברה הזהרתי את כולם לא לזלזל בכדורגל הישראלי. אני יודע שהרמה טובה מאוד בליגה". במסיבת העיתונאים של הפועל תל אביב, הגיב גוטמן לדברים של סטיבנס, ואמר: "אני לא אמור להגיב מכיוון שהוא מאמן שאימן בבונדסליגה. הוא מאמן בעל שיעור קומה"

בנימה רצינית יותר, סטיבנס, שערך אימון קליל לשחקנים, אמר: "חשוב שלפני משחקים השחקנים ייהנו. אני חושב שאנחנו לא אותה קבוצה מהשנה שעברה, אנחנו טובים יותר ואנחנו טובים מספיק בכדי לעבור את הפועל תל אביב". המאמן הוסיף את המפתח שלו לעבור את האדומים: "אסור להיות יותר מדי אופטימים, אבל אסור לנו גם לבוא בפחד. אנחנו ריאליים ויודעים שיש לנו קבוצה טובה מספיק כדי לנצח".

גם הקפטן פרנץ שימר נשאל לגבי הסיכויים לחלוף על פני הפועל תל אביב ושוב התבקש להשוות את המפגש שצפוי לזה שהיה לקבוצתו בשנה שעברה מול מכבי חיפה. "אנחנו קבוצה יותר מלוכדת", אמר שימר. "יש לנו שחקנים טובים יותר מהעונה שעברה והייתה סדרה טובה של משחקים. אנחנו מגיעים מוכנים מאוד למשחק מולם".

ולנסיה, שחטאר דונייצק וכמובן מכבי חיפה. מאז 2006 (לא כולל 2008) רד בול זלצבורג נופלת מדי שנה בשלב האחרון לפני הכניסה לבתי ליגת האלופות. המגן כריסטיאן שווגלר מאמין שהפעם תור האוסטרים להעפיל: "הניסיון השלישי, בעיקר מהעונה שעברה, יהפוך לחיובי. גדלנו יחד כקבוצה ויש לנו את הכלים לעבור שלב".

המאמן הוב סטיבנס, שחושב קודם על על התקפה, חסר את השוער הפצוע אדי גוסטפסון וכן את אנדרס אולמר, סימון ציומר ורובין נליסה שפצועים כבר זמן רב, אך ההיעדרות המשמעותית עבור זלצבורג היא זו של קשר הרכש מאלקמאר, דויד מנדס דה סילבה, שיחמיץ את המשחק בשל צבירת שני כרטיסים צהובים. בחוד יפתח חואקין בוגוסיאן, החלוץ האורוגוואי שהגיע מניואל'ס אולד בויס, אחרי שהבקיע 17 שערים ב-34 משחקים בשנה אחת בארגנטינה. בוגוסיאן, 1.97 מטרים, נכנס לנעליו של הנפיל מארק ינקו שעבר לטוונטה ההולנדית.

הרכב משוער: גרהארד טרמל, כריסטיאן שווגלר, רביו אפולאבי, איברהים סקאגיה, דושאן שבנטו, פרנץ שימר, כריסטוף לייטגב, יאקוב יאנטשר, אלאן (ניקולה פוקריבאץ'), גונזאלו זראטה, חואקין בוגוסיאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully