וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.8

מתכוננים לעונת 20010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* טיאגו, קשרה הפורטוגלי של יובנטוס, הושאל לעונה נוספת לאתלטיקו מדריד בשורותיה שיחק כמושאל בחצי השנה האחרונה.

* ארל-אביניון הצרפתית צפויה להחתים היום (שני) את אנגלוס באסינס (34) ואנגלוס חריסטאס (30) היוונים, אחרי שהם יעברו בדיקות רפואיות במועדון. השניים יהיו שחקני הרכש ה-15 וה-16 של העולה החדשה לליגה הצרפתית הראשונה.

* חלוץ אולימפיאקוס, מאט דרבישייר, הגיע לבירמינגהאם על מנת לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה של אלכס מקליש. דרבישייר הושאל לעונה אחת לקבוצה של אלכס מקליש.

* אספניול רכשה את החלוץ סרחיו גרסיה מבטיס תמורת 1.8 מיליון יורו. החלוץ בן ה-27 חתם לחמש שנים.

* ג'ובאני, הקשר הברזילאי בן ה-30 ששיחק בעבר בברצלונה ומנצ'סטר סיטי ובשנתיים האחרונות בהאל סיטי, מצטרף לסן חוזה ארת'קווייקס מה-MLS. ג'ובאני כבר הצטרף לאימוני קבוצתו החדשה.

שמועות

* השמועות סביב מסוט אוזיל ממשיכות, והבוקר פורסם ב'מארקה' כי ריאל מדריד החליטה להגיש הצעה אחרונה על הקשר הגרמני הנפלא, והיא עתידה לעמוד על 14 מיליון יורו - שיפור של 5 מיליון יורו מההצעה האחרונה. עם זאת, ברמן דורשת 18 מיליון יורו.

* התקשורת בספרד מוסיפה וטוענת כי מילאן מעוניינת להשאיל את חלוץ ברצלונה, זלאטן איברהימוביץ', שנמצא גם על הכוונת של מנצ'סטר סיטי.

* קרייג בלאמי, שנמצא בעיצומו של הליך גירושין מכוער ממנצ'סטר סיטי, עשוי להגיע בסופו של דבר לקארדיף מהצ'מפיונשיפ. גם טוטנהאם עדיין נמצאת בתמונה.

* צ'לסי עשויה להגיש הצעה חדשה על שוער סטוק, אסמיר בגוביץ', אחרי שנדחתה מוקדם יותר הקיץ. אם הכחולים אכן יגישו הצעה, היא תנוע סביב 4.5 מיליון ליש"ט.

* אחרי שהבינה שהיא לא תצליח לרכוש את חלוץ סביליה, לואיס פביאנו, מארסיי בוחנת את האפשרות להנחית בקבוצה את שחקן טוטנהאם, רומן פבליוצ'נקו.

* אחרי שהחתימה את ריקרדו קווארסמה וגוטי, בשיקטאש מעוניינת כעת בחלוץ מנצ'סטר סיטי, עמנואל אדבאיור ובכיריה עשויים להגיע לאנגליה בקרוב כדי לדון בעסקה אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully