וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול סיימה בתיקו 1:1 עם ארסנל

קבוצתו של הודג'סון הוליכה למרות הרחקתו של קול, אבל שער עצמי אומלל של ריינה בדקה ה-90 קבע 1:1 בין ארסנל לליברפול

לפתיחה דרמטית שכזו בוודאי לא ציפה רוי הודג'סון. המנג'ר החדש של ליברפול קיבל את ארסנל של ארסן ונגר כבר במחזור הפתיחה של הפרמיירליג, והיה רחוק דקות מניצחון בכורה נהדר, ועוד ב-10 שחקנים, לאחר הרחקתו של שחקן הרכש החדש, ג'ו קול. אלא שטעות נוראית של שוערו, פפה ריינה, בדקה ה-90 סידרה לארסנל את השוויון והנקודה בדרך ל-1:1 בסיום.

כבר בדקה הרביעית התקרבה ארסנל אל שערו של ריינה, כמסצ'ראנו נגע בידו, ותומאס ורמאלן לקח את הבעיטה החופשית, כששלח טיל נהדר מ-30 מטרים, אבל השוער הספרדי היה במקום להדוף. ליברפול היתה קרובה גם היא לשער בדקה ה-44, כשמהלך נהדר בין ג'ונסון וקויט איפשר לאחרון לשלוח בעיטה מצוינת אל שערה של ארסנל, אבל אלמוניה הדף מעל לשער.

ההזדמנויות המשיכו לזרום כשדקה מאוחר יותר נגח נגוג מצוין, אבל קלישי הרחיק מהקו. אלא שאז הגיעה הדקה האחרונה של המחצית, וכל המגמה השתנתה, כשג'ו קול סיים מוקדם מהצפוי את הבכורה הרשמית שלו במועדון, לאחר שראה את הכרטיס האדום. הקשר גלש בפראות אל תוך רגליו של קוסיילני, ולא הותיר הרבה ברירות לשופט, שמיהר להראות לו את הדרך לחדרי ההלבשה.

אלא שליברפול לא התחשבה בנחיתות המספרית, ובפתיחת המחצית השניה היא הכתה: טעות הגנתית של ארסנל בדקה ה-46 הגיעה אל מסצ'ראנו שמצא ברחבה את נגוג, וזה בעט טיל נהדר מזווית קשה שהכניע את אלמוניה כדי להעלות את המארחים ליתרון. למרות החיסרון באותן דקות היה נדמה שדווקא ארסנל היא זו שב-10 שחקנים, כשליברפול המשיכה לתקוף שוב ושוב את השער, בחיפוש אחר השער השני. בהמשך המארחת בעיקר התגוננה, בדקה ה-87 היה תומאס רוזיצקי קרוב אל השיוויון כשפרץ נהדר אל הרחבה וסיים טוב, אבל ריינה הדף מצויין.

הקהל באנפילד כבר ראה את ניצחון הבכורה, ואת המומנטום שאליו אולי תיכנס קבוצתו, אלא שאז הגיע הרגע האומלל של המשחק: כדור גובה של ארסנל הוגבה אל הרחבה, ריינה יצא לא טוב, הכדור פגע בקורה, והשוער הספרדי חיפש לאסוף את הכדור לחיקו, ובמקום זאת הדף אותו אל תוך שערו שלו. עד לסיום היו שתי הקבוצות קרובות לשער נוסף, כשרוזיצקי שוב היה קרוב לכבוש, בעוד ג'רארד ירה טיל נהדר, אבל אלמוניה היה במקום. בדקה ה-92 ראה קוסיילני את הכרטיס הצהוב, ו-3 דקות מאוחר יותר את השני שלו במשחק, ולפיכך את האדום, רגע לפני השריקה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully