וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש חתם לחמש שנים נוספות בבית"ר ירושלים

סעיף השחרור של השוער ינוע סביב מיליון דולר: "שמח שחתמתי בקבוצה בה גדלתי". אייל גולן הצטרף לעמותת האוהדים

לאחר משא ומתן מפרך חתם הבוקר (ראשון) שוען בית"ר ירושלים, אריאל הרוש, על חוזה לחמש שנים במועדון. כזכור, להרוש היה חוזה פתוח לשנתיים נוספות כשהשכר בו היה אמור להקבע רק לאחר שחרורו מצה"ל. כעת לאחר שהשתחרר ולאחר משא ומתן ארוך עם סוכנו פיני זהבי, הגיעו בבית"ר להבנות עם השוער על השכר, סעיף היציאה לאירופה, וכן על הארכת החוזה בשלוש שנים נוספות. בסביבתו של השוער, שהגיע עם אביו גבי לפגישה, מעריכים כי כבר בשנתיים הקרובות הוא ייצא לאירופה. סעיף השחרור עומד על כמיליון דולר.

השוער בן ה-22, שגדל במחלקת הנוער של המועדון ועלה לקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים במהלך עונת 2006-2007, הפך בעונה שעברה לשוער הראשון של הקבוצה הבוגרת ואף זומן לסגל הנבחרת הבוגרת של ישראל בתום העונה החולפת.

"אני שמח מאוד שלאחר משא ומתן ארוך חתמתי בקבוצה בה גדלתי", אמר השוער, "אין מאושר ממני, החלום שלי תמיד היה לשחק בבית"ר ירושלים ואני שמח שגם בחמש העונות הבאות אהיה חלק מהמועדון שבו גדלתי ואותו אני אוהד".

על הציפיות בעונה הקרובה, הוסיף השוער: "אחרי שחתמתי על החוזה, עכשיו אצטרך להתרכז רק בכדורגל. אנחנו יוצאים לעונה חדשה עם רעב גדול והמון שאיפות. ברמה הקבוצתית נהיה חייבים לסיים במקום טוב יותר מזה שסיימנו בעונה שעברה, אבל יותר חשוב מכך - נצטרך לתת לאוהדים את מה שהם רוצים לקבל מאיתנו. ברמה האישית השאיפה שלי היא לתת עונה לא פחות טובה מהעונה שעברה בשביל להוכיח שמה שהיה בעונה שעברה לא היה מקרי"

יותר מ-600 אוהדים כבר הצטרפו רשמית לעמותת האוהדים

עמותת האוהדים של הקבוצה, שהוקמה לפני כחודש, ממשיכה להתקדם בתנופה גדולה. לאחר שקרוב ל-1,000 איש נרשמו בשלב ראשון, החלו בעמותה את תהליך גביית הכספים בשבוע האחרון (כ-1,080 שקלים מכל אוהד), ונכון להיום למעלה מ-600 אנשים שילמו את הסכום הנדרש, כאשר העמותה עדיין לא יצרה קשר עם יותר מ-200 מאלו שעדיין לא שילמו.

גם היום נפגשו חברי העמותה עם איציק קורנפיין, והחלו לדון באופן מעשי על ההצטרפות האפשרית שלהם להנהלת הקבוצה, כולל ההיבטים המשפטיים של קבלת אחוזי בעלות, והתחייבויות קיימות ועתידיות. בכל מקרה, חברי העמותה מתכוונים להמשיך ולנסות להגיע לאוהדים נוספים, מתוך מטרה שבמשחק הבית הראשון של הקבוצה בעוד שבועיים נגד מכבי תל אביב ניתן יהיה לגייס כמות גדולה של אוהדים שיגיעו לטדי ויוכלו להצטרף בנקודות שיוצבו במספר מקומות במתחם האיצטדיון.

העמותה קיבלה היום חיזוק משמעותי כאשר הזמר אייל גולן מילא את טופס ההצטרפות והבטיח לתת כתף תומכת בכל אשר יידרש. גולן מצטרף למספר מפורסמים נוספים כמו השחקן שלום מיכאלשווילי, העיתונאי ארא"ל סגל וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהצטרפו בשבועיים האחרונים לעמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully