וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: קרית שמונה ניצחה 1:2 את הפועל עכו

הדס גרינברג

14.8.2010 / 21:20

המארחים השיגו ניצחון ראשון בגביע הטוטו והנחילו לעכואים הפסד שלישי ברציפות. בן שמעון: "הליגה זו כבר אופרה אחרת"

אחרי שתי תוצאות תיקו שהשיגה מול החיפאיות, עירוני קרית שמונה סוף סוף רשמה ניצחון ראשון במשחק רשמי מאז שובה לליגת העל, כשגברה הערב (שבת) 1:2 בביתה על הפועל עכו. המארחים גילו עליונות ברוב שלבי המשחק וזכו לניצחון מוצדק, כשמנגד הקבוצה של אלי כהן כבר עם שלושה הפסדים ולא מעט דאגות לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא. עכו אמנם כבשה מרגלי מוחמד כליבאת (34), שהבקיע גם מול מכבי חיפה, אבל ספגה מאופיר חמו (22) ותחזור הביתה בלי נקודות בגלל השער העצמי של רן קוז'וך (62). לקרית שמונה חמש נקודות והיא במקום השני בבית א', כשעכו כמובן אחרונה וללא נקודות.

המארחים פתחו טוב יותר וכבר בדקה השלישית הגיעו להזדמנות טובה, אלא שאדריאן רוצ'ט בעט מעל השער אחרי מסירה שקיבל מוויאם עמאשה. בדקה ה-14 שוב רוצ'ט הגיע למצב טוב והחמיץ, אחרי הגבהה ששלח לעברו בריאן חרסיסיץ'. בדקה ה-22 קרית שמונה עלתה ליתרון. חרסיסיץ' שלח כדור לעבר אופיר חמו, שנגח מדויק והכניע את דודו גורש. 0:1 לקרית שמונה. בדקה ה-34 איזנה עכו את התוצאה, לאחר שעדי אלישע ביצע טעות קשה ואיבד כדור לאיברהים עבדול ראזאק. זה מסר למוחמד כליבאת שלא התקשה לכבוש. 1:1.

במחצית השנייה ביצע רן בן שמעון שינוי בין הקורות כשהכניס את דני עמוס במקום גיא חיימוב. שחקני קרית שמונה הגבירו את הלחץ בחלק ההתקפי, ובדקה ה-62 חזרו להוליך, כשקרן של עמאשה ננגחה לרשת דווקא מראשו של רן קוז'וך, מגן הפועל עכו ושחקן קרית שמונה בעבר, שקבע 1:2 למארחים.

רן בן שמעון, מאמן קרית שמונה, אמר לאחר המשחק: "חשוב לנצח, צריך כבר לחשוב קדימה. גביע הטוטו זה מפעל טוב עבור המאמנים, אבל שבוע הבא זו כבר אופרה אחרת. מול מכבי חיפה שיחקנו טוב יותר ומטבע הדברים היה קשה לנו להפגין זאת הערב. עכו היא יריבה טובה וזה היה משחק אימון משופר". על השעייתו של אלרואי כהן אמר: "הוא יחזור לאימונים אחרי שישלם את המחיר שהוא צריך לשלם".

ברק בדש, שעלה כמחליף וזכה לתשואות מהקהל, התייחס לכך בסיום: "אני מרגיש חיבור מצוין עם הקהל. בסך הכל היה משחק בינוני שלנו, אבל התוצאה היא החשובה. לאט לאט נהיה מוכנים וזה היה חשוב לנצח לפני הליגה. כל שחקן רוצה לפתוח בהרכב, אבל גם אם לא אהיה בהרכב אכבד את זה".

בצד השני, המאמן אלי כהן לא הסתיר את אכזבתו מההפסד השלישי ברציפות: "אני לא אוהב להפסיד, אבל אני מסתכל על חצי הכוס המלאה. שיחקנו עם הרכב כמעט מלא ובמחצית השנייה אפילו היינו עדיפים בדקות מסוימות. אין לי תירוצים. עד עכשיו, התוצאות לא היו טובות, אבל עדיף להפסיד בגביע הטוטו ולא בליגה. יש לנו מה להשתפר, במיוחד בהתקפה". על שחקן החיזוק ניקולאס פלצ'וק אמר המאמן: "יש לו יכולות גבוהות, אבל כרגע הוא לא יכול לשחק יותר מחצי שעה.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב (דני עמוס, 46), אלעד גבאי (בן אוזן, 61), יניב לביא, שיר צדק, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט (וויליאם נ'גובו, 61), אופיר חמו (ברק בדש, 46), וויאם עמאשה (שלומי אביסידריס, 68), זוראן בלדובלייב.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, גבע ברקאי, איציק כהן (דימקאו פידליס, 76), רועי לוי, ליעד אלמליח, בן בנימין, איברהים עבדול ראזאק (שחר סימנטוב, 74), מוחמד כליבאת (עמרי אלמקייס, 84), אושרי גיטא (ניקולאס פלצ'וק, 63), ג'קו עראפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully