וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.8

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* מגן נבחרת שוויץ, פיליפ דגן, הושאל מליברפול לשטוטגארט, בשורותיה ישחק בעונה הבאה. "ההשאלה הזאת מציגה הזדמנות נהדרת עבורי לשוב לכושר הטוב ביותר שלי", אמר דגן, שלא הרבה לשחק בשורות הרדז בשנתיים האחרונות.

* ליון הודיעה רשמית כי בלם נבחרת גאנה, ג'ון מנסה, יושאל לעונה נוספת לסנדרלנד האנגלית.

* גוסטבו מונואה, השוער האורוגוואי הזכור כזה שהכה באגרופו את דודו אוואט, חתם בשורות העולה החדשה לבאנטה. השוער בן ה-32 שיחק בעונה שעברה במלאגה.

* הקשר הארגנטינאי ניקולאס ברטולו הושאל לעונה אחת מפאלרמו לסראגוסה.

* ולז סארספילד הארגנטינאית החתימה את פרננדו אורטיז, 32, שחתם בקבוצה לתקופה של שנתיים.

* לאנוס הודיעה על החתמתו של פאולו גולץ, המגן בן ה-25 של הורקאן, שחתם לחמש שנים.

* תומאס מולר, מכוכבי נבחרת גרמניה במונדיאל, האריך את חוזהו בבאיירן מינכן עד 2015, תמורת שדרוג משמעותי בשכר.

שמועות

* על פי "סקיי ספורט" מידלסברו דחתה את הצעתה של ליברפול על שוערה בראד ג'ונס, שהיה מיועד על ידי רוי הודג'סון לעמדת השוער המחליף של פפה ריינה.

* למרות הצהרותיה של מילאן על הישארותו הבטוחה של רונאלדיניו בשורותיה, לוס אנג'לס גלאקסי מתכננת להגיש לרוסונרי הצעה בגובה 8 מיליון יורו עבור הברזילאי, כשגם פלמייראס עדיין במירוץ אחריו.

* סוכנו של כריסטיאן פולסן הודיע שהעברתו של הקשר הדני של יובנטוס לליברפול צפויה להיסגר סופית בשבוע הבא.

* "אל מונדו דפורטיבו" טוען שמנצ'סטר סיטי עדיין לא ויתרה על האפשרות להחתים את זלאטן איברהימוביץ', במידה ועסקת מריו באלוטלי לא תצא אל הפועל. חלוצה של ברצלונה, לעומת זאת, מעדיף לחזור למילאנו ולשחק במילאן.

* "דיילי מירור" טוען שצ'לסי תהיה מוכנה לשחרר את אשלי קול לריאל מדריד עם השלמת החתמתו של פביו קונטראו. על פי "דיילי מייל", הבלאנקוס עשויים להציע את קארים בנזמה כחלק מהעסקה.

* ז'וליו 'החיה' באפטיסטה קרוב לסגור ולהגיע לגלאטסראיי הטורקית, כך על פי דיווח באיטליה. שמו של באפטיסטה נקשר גם באולימפיאקוס, אולם נראה שלבסוף שחקן ריאל מדריד לשעבר יעשה את דרכו לאיסטנבול.

* העיתון האיטלקי "לה רפובליקה" טוען שארסנל מעוניינת לצרף את בלם רומא פיליפ מקסס, עליו דורשים הרומאים 11 מיליון יורו.

* טוטנהאם עשויה לשים את ידה על לוק רמי, חלוצה המבוקש של ניס בו מעוניינות גם ווסטהאם וסטוק, אחרי שהגישה לצרפתים הצעה בגובה 10 מיליון ליש"ט.

* אינטר ממשיכה לחפש מחליף למריו באלוטלי במקרה שהכישרון הצעיר יעזוב למנצ'סטר סיטי, ובין השמות החדשים ברשימה של רפא בניטז נמצא חואן מאטה, שנחוש לעזוב את ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully