וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מול פ.ס.ז' בפלייאוף הליגה האירופית

אחרי שעברו את היוונים, קיבלו הצהובים הגרלה אפשרית מול הצרפתים. נמני: "הגרלה קשה, אבל גם אולימפיאקוס היתה קשה"

מכבי תל אביב הוגרלה היום (שישי) מול פריס סן ז'רמן בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית בהגרלה שנערכה במשרדי אופ"א בניון. למרות המסורת הארוכה של הקבוצה מעיר האורות, הצהובים יכולים להיות מרוצים מההגרלה, כיוון שהצליחו להימנע ממפגש עם יריבות קשות בהרבה כמו צסק"א מוסקבה ולברקוזן. המשחק הראשון בין השתיים ייערך ב-19 באוגוסט בפאריס, והגומלין כעבור שבוע ב-26 באוגוסט בבלומפילד.

פריס סן ז'רמן לא הגיעה להישגים משמעותיים בשנים האחרונות, את העונה שעברה היא סיימה רק במקום ה-13 בליגה הצרפתית, ולאירופה היא הגיע בזכות הזכייה בגביע הצרפתי. במכבי תל אביב יכולים להיות מעודדים מההיסטוריה של הצרפתים מול יריבות ישראליות, אחרי שמכבי חיפה הדיחה אותה מגביע המחזיקות ב-1998, והפועל תל אביב רשמה מולה ניצחון מרשים 2:4 בפארק דה פראנס לפני שלוש שנים.

ממכבי תל אביב נמסר לאחר ההגרלה: "זו הגרלה קשה אבל גם אולימפיאקוס הייתה הגרלה קשה מאוד והתמודדנו איתה בכבוד. נעשה את המקסימום להיערך בהתאם לקראת המפגשים". גורם במועדון הוסיף לאחר ההגרלה: "הנצחון על אולימפיאקוס נתן לשחקנים המון בטחון ונראה שאפשר עכשיו לעבור כמעט כל קבוצה. המשימה אינה קלה אבל אפשרית. חשוב לעשות תוצאה טובה במשחק הראשון ואז עם האנרגיות המטורפות שיש בבלומפילד ננסה להשלים את המשימה ולהעפיל לשלב הבתים".

אנטואן קואמברה, מאמן סן ז'רמן, הגיב להגרלה: "זו קבוצה שהדיחה את אולימפיאקוס ואני צופה משחק קשה מאוד". סן ז'רמן תפתח מחר (שבת) את העונה בליגה הצרפתית במשחק בית נגד סנט אטיין.

הקבוצה קיימה היום אימון בקרית שלום, כאשר השחקנים ששיחקו אמש 90 דקות הסתפקו באימון שחרור קל. המנג'ר אבי נמני ימריא במהלך סוף השבוע לפריז בכדי לעקוב אחרי משחקה הראשון של פ.ס.ז' בפתיחת הליגה הצרפתית נגד סנט אטיין.

גנק, קבוצתו של אליניב ברדה, הוגרלה מול פורטו. סלטיק, קבוצתו החדשה של בירם כיאל, קיבלה את אוטרכט ההולנדית. אומוניה ניקוסיה של יובל שפונגין תפגוש את מטאליסט חראקוב האוקראינית. בין יתר המשחקים הבולטים שזימנה ההגרלה: ליברפול תשחק מול טרבזונספור, מנצ'סטר סיטי מול טימישוארה, יובנטוס מול שטורם גראץ ו-ויאריאל מול דנפר.

במשחקים נוספים:

אסטון וילה - ראפיד וינה
חטאפה - אפואל ניקוסיה
נאפולי - אלפסבורג
שטוטגארט - סלובאן ברטיסלבה
לברקוזן - טאברייה
דורטמונד - קרבאג
צסק"א מוסקבה - אנורתוזיס
פיינורד - גנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully