וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחווה עראבה בסכנת ירידה לליגה השלישית

4.8.2010 / 16:28

תביעות שהוגשו מעמידות את הקבוצה בסכנה. נציג העירייה: "אם נתפרק? הכל פתוח". יו"ר הבקרה אורליצקי: "הם יכולים לרדת"

קבוצת אחווה עראבה מהליגה הלאומית נמצאת בסכנת פירוק ועשויה לקבל בקרוב מאוד הודעה על ירידתה לליגה השלישית. הסיבה: נגד הקבוצה הוגשו תביעות בסך מיליון שקלים, וזאת בנוסף לתקציב המינימום שהקבוצה לא מצליחה להעמיד. אם עראבה אכן תרד, מי שתחליפה היא מכבי השקמה/רמת חן.

תקציב המינימום לקבוצה בליגה הלאומית הוא 3.96 מיליון שקלים. עראבה תקבל העונה 2.05 מיליון מגופים חיצוניים (מרכז הפועל והטלוויזיה), אבל חוב נוסף של מיליון שקלים, בין היתר לשוער אושרי לוי ולמאמן שמעון הדרי, מעמידים אותה בפני סכנה ממשית. עד יום שני תתברר הסוגיה, כשהבקרה לוחצת להעביר אליה חלק מהכסף לפני המשחק מול אחי נצרת, אחרת היא תרד ליגה.

המועצה המקומית בעראבה מינתה את חבר המועצה נביל בשנאק כאחראי על ניהול המועדון. בינתיים גייס האחרון 400 אלף שקל בצ'קים דחויים, שלא מספיקים בכדי להחזיר אפילו חלק מהחובות. "אנחנו נמצאים תחת טיפול הבקרה ומנסים להגיע לנוסחה, אני מקווה שזה יסתדר אבל ברור שהסיכון הוא גדול. אם נתפרק? הכל פתוח", אמר בשנאק לוואלה! ספורט.

"אנחנו חייבים להדרי 200 אלף שקלים משום שהוא חתם ולא אימן את הקבוצה. יש חובות של 300 אלף שקלים לשחקנים שעדיין לא תבעו את המועדון. זה נכון שהשגתי 400 אלף שקלים, אבל במצב שלנו זה לא שווה כלום. אנחנו צריכים לגייס 1.7 מיליון עד המשחק ביום שני, אבל יש לנו רק 700 אלף. גם העזיבה של היו"ר, נסים סוח (נעצר בחשד לירי והצתה, א"י), לא תרמה למצב משום שאין מורשי חתימה בהתאחדות".

יו"ר הבקרה עופר אורליצקי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "עראבה צריכה להעמיד תקציב של ארבעה מיליון שקלים, אבל יש להם חובות בוררות וחסר להם הרבה כסף. הם צריכים לסגור גירעון שנוצר להם בעונה שעברה. אני לא רואה איך הם מגייסים את הכספים. לכן, אם זה לא יקרה והם לא ישיגו את הכסף בקרוב, הם ירדו ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully